וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק ממשיכה לממש נכסים: מוכרת מרכזות בשווי של כ-40 מיליון שקל

רנית נחום-הלוי

23.4.2009 / 8:03



>> חברת בזק ממשיכה לממש את נכסיה, והשבוע הוציאה למכירה שתי מרכזות בתל אביב ומרכזת בנס ציונה, שגורמים בשוק מעריכים את שוויין ב-40 מיליון שקל. בתקופה האחרונה מכרה החברה 3 דונמים משטחה של מרכזת רחובות ביותר מ-5 מיליון שקל.

מרכזת דן המוצעת כיום למכירה נמצאת ברחוב משה סנה בשכונת נוה אפקה בתל אביב, משתרעת על שטח של כ-1.8 דונם ובה כ-1,700 מ"ר בנוי. המבנה הוא בן ארבע קומות ומרתף, ועל גגו יש בנייה חלקית. התב"ע במקום מאפשרת הקמת מבני תקשורת. בזק מחזיקה בחוזי שכירות עם חברות תקשורת במקום, וההכנסות מדמי השכירות הן כ-27 אלף שקל בשנה.



מרכזת רמת אביב, ששטחה כ-1.24 דונם, נמצאת ברחוב הופיין 4 וכוללת בניין של שלוש קומות וכ-1,500 מ"ר בנוי. על הנכס חלות תוכניות בייעוד ציבורי. מרכזת נס ציונה, ברחוב הבנים, משתרעת על מגרש בשטח של 2.67 דונם ובו מבנה של כ-1,200 מ"ר בן שתי קומות וכן מרתף. המגרש משמש למגורים, מסחר ובנייני ציבור. חוזי השכירות של בזק במבנה זה מניבים לה כ-100 אלף שקל בשנה.



באחרונה הוציאה בזק נכסים למכירה בשווי כולל של 155 מיליון שקל, כחלק משדרוג מערכות המצמצם את כמות המבנים הדרושה לחברה. בשנה האחרונה מכרה בזק חמישה מנכסיה, בירושלים, חיפה, תל אביב ומצפה רמון, בשווי כולל של 125 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully