וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודדת שלישית על משחטת עוף העמק: החברה הציבורית עמיר שיווק שבשליטת התאחדות האיכרים

עמירם כהן

23.4.2009 / 19:42

בכוונת החברה להגדיל את היקף הייצור במשחטה מ-18 אלף ל-35 אלף עופות ביום



מתמודד שלישי על רכישת משחטת עוף העמק. החברה הציבורית עמיר שיווק שבשליטת התאחדות האיכרים הגישה אתמול למפרק עו"ד נמרוד טפר, הצעה לרכוש את המשחטה. ההצעה הוגשה באמצעות חברת עמיר דגן, בה שותפה עמיר שיווק (50%) לחברה הפרטית זיזינגוף סחר (50%). שווי הצעת עמיר שיווק 10 מיליון שקל, סכום המינימום שנקבע להגשת הצעות.



מנכ"ל עמיר שיווק, מיקי מנדלסון, אמר כי לחברה, העוסקת באספקת ציוד, חומר הדברה ודשנים לחקלאים, תספק למשחטה 20 אלף עופות לשחיטה ביום, יותר מ-10% מהיקף השחיטה לפני שהמשחטה נסגרה וכי תפעל להגיע בעתיד להיקף שחיטה של 35 אלף עופות ביום - היקף שחיטה שיהפוך את המפעל לרווחי.



עוד אמר מנדלסון כי עמיר שיווק נשלטת על ידי חקלאים, מכירה היטב את המגזר החקלאי וקשריה עם החקלאים יבטיחו למפעל אספקה סדירה של עופות. עוד אמר מנדלסון כי אין כל כוונה לרכוש את המשחטה כנדל"ן עתידי, אלא מדובר ברכישה שתהווה נדבך חשוב בהתרחבות האנכית של פעילותה של עמיר שיווק. עוד אמר מנדלסון כי אין כל כוונה לצמצם את מספר העובדים ואף להוסיף עובדים בעתיד כמתחייב מהגידול בהיקף השחיטה.



מחזור המכירות של עמיר שיווק הגיע ב-2008 ל-447 מיליון שקל, הרווח התפעולי ל-28.7 מיליון שקל והרווח הנקי ל-20.3 מיליון שקל.



שתי הצעות הרכש הנוספות למשחטה שהוגשו השבוע הן של חברת שיווק השקמה בבעלות רמי לוי ושל חברה בבעלות אנשי העסקים מוטי מרדכי ואבי דהן העוסקת בנדל"ן. השווי הכספי של שתי ההצעות הללו הוא כ-10 מיליון שקל כל אחת בדומה להצעת חברת עמיר שיווק. בימים הקרובים צפוי המפרק לקיים התמחרות בין המציעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully