וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה באסיפת בעלי מניות ג'נרל אלקטריק: מפיק של ערוץ פוקס התחזה לבעל מניות והציג שאלות מביכות

סוכנויות הידיעות

23.4.2009 / 21:22

מנכ"ל GE, ג'פרי אימלט, הואשם בכך שלחץ על ערוץ MSNBC לסקר בכפפות של משי את הנשיא אובמה



העימות בין ערוצי החדשות האמריקאיים, פוקס ניוז השמרני ו-MSNBC הליברלי, רשם שיא חדש אתמול במהלך האסיפה השנתית של בעלי מניות חברת ג'נרל אלקטריק, שבבעלותה בין השאר ערוץ הטלוויזיה MSNBC.



מפיק של התוכנית "אוריילי פקטור" של ערוץ פוקס, אשר הגיע לאסיפה בתור בעל מניות מבלי להזדהות בתפקידו בפוקס, ניצל את שלב השאלות והתשובות להנהלת GE - אשר נערך לפני קיום ההצבעה על בחירתם מחדש של חברי דירקטוריון החברה - כדי להאשים את מנהלי GE בכך שהסיקור של רשת MSNBC מוטה כלפי הצד השמאלי של המפה הפוליטית.



המפיק, ג'סי ווטרס, שידוע כמראיין אגרסיווי אשר נוהג "לארוב" למרואיינים בקרנות רחוב, הציג מספר שאלות והאשמות ברצף, והמיקרופון בו דיבר נותק מספר פעמים, לדברי משתתפים באסיפה. דובר ג'נרל אלקטריק מסר בתגובה היום כי לא נקטעו בכוונה שאלות או הערות כלשהן במהלך האסיפה.



ווטרס לא היה היחיד שאסיפת בעלי המניות שהעלה את סוגיית הסיקור של MSNBC, וכ-10 בעלי מניות אחרים העלו את הסוגיה, בהם אישה שהתייחסה לדיווחים לפיהם מנכ"ל GE, ג'פרי אימלט, לחץ על בכירי ערוצי הטלוויזיה שבבעלות החברה - במסגרת פגישה שקיים עימם - לנקוט בביקורת מתונה יותר כלפי הנשיא ברק אובמה. בתשובה לשאלה, הודה אימלט כי נפגש עם בכירים בערוץ CNBC, אולם הוסיף כי לא הכתיב לאיש כיצד לבצע סיקור פוליטי.



אין זו הפעם הראשונה בה נרשמים עימותים בין ערוץ פוקס ניוז, הנמצא בבעלות ניוז קורפ, לבין ערוץ MSNBC. כך למשל, זה מספר שנים שמתקיים עימות מתמשך בין ביל אוריילי, מגיש התוכנית "אוריילי פקטור", לבין מגיש החדשות קית אולברמן מערוץ MSNBC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully