וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודד שלישי על משחטת עוף העמק: עמיר שיווק שבשליטת התאחדות האיכרים

עמירם כהן

24.4.2009 / 7:09



>> מתמודד שלישי על רכישת משחטת עוף העמק - החברה הציבורית עמיר שיווק שבשליטת התאחדות האיכרים. החברה הגישה אתמול הצעה לרכישת המשחטה למפרק עוף העמק עו"ד נמרוד טפר, באמצעות חברת עמיר דגן, בה שותפה עמיר שיווק (50%) עם החברה הפרטית דיזינגוף סחר (50%). שווי ההצעה 10 מיליון שקל, סכום המינימום להגשת הצעות.

מנכ"ל עמיר שיווק, מיקי מנדלסון, אמר כי החברה מתכוונת לספק למשחטה 20 אלף עופות לשחיטה בממוצע יומי, יותר מ-10% מהיקף השחיטה במשחטה לפני שנסגרה ולהגיע בעתיד להיקף שחיתה של 35 אלף עופות ביום - המאפשר רווחיות למשחטה.



לדבריו, מדובר בחברה הנשלטת על ידי חקלאים, מכירה היטב את המגזר החקלאי ומספקת לו ציוד ואספקה ועל כן יש לה סיכוי טוב מאוד לספק עבודה למשחטה ולהגדיל את היצור.



לטענת מנדלסון, אין החברה לא מתכוונת לרכוש את המשחטה כנדל"ן עתידי וכי הוא לא מעוניין לצמצם את מספר העובדים אלא להוסיף עובדים בעתיד.



מחזור המכירות של עמיר שיווק הגיע ב-2008 לכ-800 מיליון שקל והרווח הנקי הסתכם בכ-11 מיליון שקל. שתי הצעות רכש נוספות למשחטה שהוגשו השבוע למפרק הן של חברת שיווק השקמה בבעלות רמי לוי ושל חברה בבעלות אנשי העסקים מוטי מרדכי ואבי דהן. השווי הכספי של שתי ההצעות הוא כ-10 מיליון שקל כל אחת. בימים הקרובים צפוי המפרק לקיים התמחרות בין המציעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully