וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה מתגלגלת: 43% תשואה בארבע שנים במודיעין

אריק מירובסקי

24.4.2009 / 8:52

הקונים רכשו את הדירה "על הנייר" ב-700 אלף שקל; לפני כחודש מכרו את הדירה ב-1.16 מיליון שקל



מעשה בדירת 4 חדרים, 100 מ"ר, עם מרפסת 15 מ"ר, חניה, מחסן ומעלית, בקומה שלישית במודיעין, שהוקמה ב-97' ע"י חברת מליבו. הדירה הוקמה ברחוב נחל דליה, במתחם המכונה "מליבו", על שם החברה שבנתה בו בתים רבים.



1996



הקונים לא המתינו להקמת הדירה, אלא רכשו אותה "על הנייר" ב-700 אלף שקל. המחיר היה סביר לשעתו, ואף נמוך במקצת, עקב כך שהדירה לא נרכשה כשהיא מושלמת. יש לציין כי הדירה נרכשה בסטנדרט קבלן, כלומר עם מטבח קטן וללא מיזוג אוויר.



2005



במהלך שנות מגוריהם בדירה, התקינו הקונים מיזוג מיני מרכזי ושידרגו את מטבח הקבלן, ואז החליטו למכור את הנכס. הצמיחה בשוק הנדל"ן החלה לפקוד ערים רבות במרכז, אבל לא את מודיעין. המחיר שבו מכרו את הדירה, 810 אלף שקל, מהווה אמנם עלייה של כ-16% ממחיר הרכישה, ואולם זו הושגה בתקופה ארוכה יחסית, כך שאין להתפעל ממנה.



2009



לאחר פחות מארבע שנות מגורים, שבמהלכן שוק הנדל"ן של מודיעין המריא, החליטו הקונים לממש את הדירה ולמוכרה. במהלך תקופת מגוריהם לא הכניסו בה שינויים מהותיים, למעט צביעה ותיקונים קוסמטיים. לפני כחודש מכרו את הדירה ב-1.16 מיליון שקל - עלייה של 43% בתוך פחות מארבע שנים, וזו כבר תשואה שניתן להתכבד בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully