וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיכרונות מבית אבא

רנית נחום-הלוי

24.4.2009 / 11:13

בתנועה



שמות: אמנון ועפרה שקד



גילאים: 46 ו-43

עיסוקים: אמנון מנהל חברת סטארט-אפ ועפרה יועצת תקשורת



מצב משפחתי: נשואים + 3



איזו דירה מוכרים? אמנון: "אנו מוכרים את הבית של אבי שנפטר לפני כמה שנים. בבית הזה נולדתי וגדלתי, והוא ממוקם ברחוב שמריהו לוין 24 בשכונת קרית יובל בירושלים. הבית נבנה על ידי אבי לפני 30 שנה והוא מכיל כ-200 מ"ר בנוי על קרקע בשטח של 1.2 דונם. הבית בן שתי קומות על עמודים, ובו שבעה חדרים.



"בקומת הכניסה שלושה חדרי שינה בשטח של כ-15-20 מ"ר, בעלי תקרות גבוהות. יש סלון גדול, מטבח וחלונות גדולים שפונים ליער ירושלים. הקומה שמתחת כוללת שלושה חדרים ואולם גדול שבו ניתן לקיים אירועים, עם חלון פנורמי המשקיף ליער. מקומה זו ניתן לצאת לחצר הבנויה משלוש טראסות שבהן עצי ברוש, אורנים, שקדייה, גפן ושני עצי תאנה".



השכונה: "הרחוב מיוחד מאוד ושונה ממבני הדירות בשכונת קרית יובל. הוא ממוקם בגבול הצפוני של השכונה ומתאפיין בבתי וילות עם נוף מדהים של יער ירושלים. ברחוב גרו בעבר שופטים ואנשי תקשורת. כיום האוכלוסייה מתחלפת, כאשר במקום הוותיקים נכנסים זוגות צעירים עם ילדים.



"אחד היתרונות של האזור הוא המרחבים הפתוחים שלו, יער ירושלים ויד ושם, כך שמדובר בסביבה שקטה ואין סיכוי שיבנו במקום בניינים. בשכונה נמצא בית הספר התיכון בויאר, אחד הטובים בישראל, וכן גני ילדים, בתי ספר, צרכניות ומרכז מסחרי שכונתי".



תחבורה ומדד הפקקים: "הנסיעה מהבית ועד ליציאה מהעיר נמשכת כ-10 דקות. הנסיעה להדסה עין כרם נמשכת כחמש דקות. מעבר לזה, קיימת תחבורה ציבורית נוחה למרכז העיר ובעתיד תעבור במקום גם הרכבת הקלה".



מחיר מבוקש: 3.3 מיליון שקל



איך קבעתם את המחיר? "התייעצנו עם שמאי מקרקעין ומתווכים. המחיר נקבע לבסוף בהתייעצות משותפת עם שלושת אחי".



מדוע החלטתם למכור ולאן בכוונתכם לעבור? "אני ואחי לא רצינו למכור את הבית, יש לנו הרבה סנטימנטים. עם זאת, הבית עומד ריק זה יותר משנה. החלטנו למכור את הבית ולא להשכירו, היות שכולנו גרים מחוץ לעיר. לאף אחד מאתנו אין כוונות לגור בעיר או להתעסק בכל מה שמתלווה להשכרה וניהול הבית".



כמה זמן אתם מציעים את הבית למכירה, ואיך? "אנו מציעים את הבית במשך חצי שנה דרך האינטרנט".



האם אתם חוששים מהמצב הכלכלי? "המחיר, לדעתי, מצחיק. אנחנו מוכרים בית עם אופציית בנייה על הקרקע כאשר ניתן להרחיב את המקום, לשפץ או לבנות מחדש".



איך מתנהגים הרוכשים הפוטנציאלים? "עד עכשיו הגיעו הרבה אנשים לראות את הבית. חלקם לא היו מעוניינים וחלקם בודקים את הזכויות שיש בקרקע. התהליך הוא ארוך, אך בהחלט יש תנועה של רוכשים.



"נתקלנו גם ברוכשים שרצו למצוא מציאה. היו כאלה שהציבו לנו אולטימטום של שבעה ימים להחליט על סכום מגוחך שנקבו. זה לא עבד עלינו. עם לקוח אחר הסכמנו לרדת משמעותית במחיר כיוון שהציע לשלם במזומן ובאותו יום. עם זאת, היות שהמחיר שהוא הציע היה נמוך מדי - דחינו את ההצעה. בהחלט נקיים משא ומתן, אבל לא נמכור בכל מחיר".



לפרטים נוספים: 2511624-052

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully