וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל אייזנברג ואלי שוחט מונו כמנכ"לים משותפים של נטפים

יורם גביזון

24.4.2009 / 11:59

החברה נפגעה באחרונה מהירידה במקורות האשראי לפרוייקטים חקלאיים ופיטרה כ-100 עובדים בדצמבר 2008



דירקטוריון חברת נטפים, החברה הגדולה בעולם בתחום ההשקיה בטפטוף, החליט על מינויים של יגאל אייזנברג ואלי שוחט כמנכ"לים משותפים של החברה במקומו של עופר בלוך.



אייזנברג, חבר קיבוץ חצרים, החל את דרכו בנטפים כאיש מכירות ב-1989 ושימש בחברה בתפקידים רבים כמו מנהל איזור מערב אירופה ואפריקה. הוא הקים את מערך השיווק התאגידי ושימש כחבר מועצת המנהלים הראשונה של התאגיד. מאז 2002 משמש אייזנברג כמנכ"ל נטפים צפון אמריקה - החברה הבת הגדולה ביותר של נטפים. כשבמהלך תקופת כהונתו הוכפלו מכירותיה של החברה הבת וכיום היא החברה המובילה של שוק ההשקיה בטפטוף באזור זה.



אלי שוחט שימש עד אפריל 2009 כסמנכ"ל בכיר לאינטגרציה בחברת טבע והוביל את האינטגרציה של חברת איווקס שנרכשה בראשית 2006 ואת האינטגרציה של חברת באר שנרכשה בדצמבר 2008. שוחט מילא שורת תפקידים בכירים בטבע, כלכלן ראשי, מנכ"ל פלנטקס ארה"ב - החברה הבת של טבע בארה"ב, סמנכ"ל פיתוח עסקי וסמנכ"ל מרכז ומזרח אירופה. שוחט כיהן מ-2000 כחבר ההנהלה הבכירה של טבע. שוחט הוא חבר דירקטוריון נטפים מדצמבר 2008.



ישראל מקוב, יו"ר נטפים שהוביל את מהלך הבחירה במנכ"ל, אמר "אני משוכנע ששילוב יכולותיהם של אייזנברג ושוחט, כולל ההיכרות עם שוק ההשקיה וניסיונם בניהול גלובלי, יאפשר לנטפים לעבור בהצלחה את המשבר הכלכלי ולחזק את מעמדה המוביל בענף ההשקיה בטפטוף".



מחזור המכירות של נטפים הסתכם ב-600 מיליון דולר ב-2008. החברה נפגעה באחרונה מהירידה במקורות האשראי לפרוייקטים חקלאיים ופיטרה למעלה מ-100 עובדים בדצמבר 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully