וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה בנקים נוספים קרסו בארה"ב; 29 קרסו מאז תחילת השנה

סוכנויות הידיעות

25.4.2009 / 14:25

ארבע קריסות הבנקים בסוף השבוע עלו לקופת ה-FDIC כ-700 מיליון ד'; מאז תחילת המשבר קרסו 54 בנקים בארה"ב



ארבעה בנקים נוספים במדינות ג'ורג'יה, מישיגן, קליפורניה ואיידהו נסגרו על ידי הרגולטורים בארה"ב בסוף השבוע, והעלו בכך את מספר הבנקים האמריקאים שקרסו מאז תחילת השנה ל-29 - לעומת 25 קריסות בנקים בכל שנת 2008. מאז שהחל משבר האשראי קרסו 54 בנקים בארה"ב.



קריסותיהם של ארבעת הבנקים - אמריקן סאות'רן בנק מג'ורג'יה, מישיגן הריטג' בנק ממישיגן, פירסט בנק אוף בוורלי הילס מקליפורניה ופירסט בנק אוף איידהו – עלו לקופתו של תאגיד ביטוח הפקדונות הפדרלי 700 מיליון דולר, לפי הודעת ה-FDIC.



לאמריקן סאות'רן בנק היו בעת קריסתו נכסים בסך 112.3 מיליון דולר ופקדונות בסך 104.3 מיליון דולר, אשר הועברו לידי בנק אוף נורת' ג'ורג'יה, יחד עם נכסים בסך 31.3 מיליון דולר שרכש הבנק. לפירסט בנק אוף בוורלי הילס היו בעת קריסתו נכסים בסך 1.5 מיליארד דולר ופקדונות בסך מיליארד דולר. עד כה לא נמצא מוסד שהסכים לקחת על עצמו את פקדונותיו של הבנק. פירסט בנק אוף בוורלי הילס הוא הבנק הרביעי במדינת קליפורניה שקרס מאז תחילת השנה.



מישיגן הריטג' בנק, שהחזיק בנכסים בסך 184.6 מיליון דולר בעת קריסתו ובפקדונות בסך 151.7 מיליון דולר, הוא הבנק הראשון שקרס השנה במדינת מישיגן. לוול וואן בנק הסכים לקחת את פקדונותיו של הבנק ולרכוש חלק מנכסיו. פירסט בנק אוף איידהו, אשר החזיק בפקדונות בסך 374 מיליון דולר ונכסים בסך 488.9 מיליון דולר בעת נפילתו, הוא הבנק הראשון שקרס במדינת איידהו מאז 1988, לפי ה-FDIC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully