וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווקה ומחפשת חתן? מיליונר נאה מדטרויט מחפש כלה - ומקבל פניות תמורת 25 דולר

סוכנויות הידיעות

25.4.2009 / 21:05

שדכנית מניו יורק טוענת: מיליונר שילם לי 50 אלף דולר כדי שאסייע לו למצוא בת זוג למטרות נישואים



מיליונר נאה מדטרויט, בשנות ה-40 לחייו, מחפש בת זוג למטרות נישואים, ומוכן לקבל פניות מנשים רווקות אשר עומדות בקריטריונים שהציב. כך טוענת השדכנית ג'ניס ספינדל מניו יורק, שאמרה בראיונות לתקשורת כי המיליונר המסתורי שילם לה 50 אלף דולר כדי שתסייע לו למצוא אישה.



"לא מדובר בהרבה כסף כדי להיות מאושר במשך שארית חייך. בכוונתי להגיע לדטרויט בשבוע הבא ולקרוע את העיר עד שאצליח למצוא לו אישה לגבר המאוד, מאוד נאה ומדהים הזה", אמרה ספינדל בראיון לעיתון "דטרויט פרי פרס".



ספינדל הוסיפה כי הרווק המסתורי הוא בן 44, לבן, גבוה, אוהב מכוניות אמריקאיות ומעוניין להקים משפחה. "הוא עבד כמו משוגע כל השנים וחיפש אהבה בכל המקומות הלא נכונים. הוא היה במיליארד פגישות עיוורות גרועות", אמרה ספינדל, שהוסיפה כי על הכלה המיועדת להיות "בגובה של לפחות 1.65 מטרים, יפה, חכמה, בעלת גוף בריא וחיים מאוזנים".



נשים מעוניינות מדטרויט יכולות לפנות לאתר האינטרנט של ספינדל, www.janisspindelmatchmaker.com, מסרה השדכנית, ולהציע את עצמן – תמורת עמלה בסך 25 דולרים. לאחר מכן יסוננו באמצעות ראיונות טלפוניים, ולאחר מכן ייאלצו לשלם 50 דולרים נוספים לפני שספינדל תמליץ עליהן לחתן המיועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully