וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנליטסים: גדלה ההסתברות לתיקון למטה של השווקים, לאור העליות החדות בשבועות האחרונים

TheMarker

26.4.2009 / 10:52

בבנק אגוד ממשיכים להמליץ על חשיפה לרכיב המנייתי של כ-10% בתיק הסולידי וכ-40% בתיק הספקולטיבי



בבנק אגוד מעריכים כי המסחר בבורסות בתקופה הקרובה ימשיך להיות מושפע משלל הדיווחים הכספיים של החברות בעולם, וכן מתוצאות מבחני הלחץ של הבנקים בארה"ב שיפורסמו בתחילת חודש מאי. האנליטסים בבנק מעריכים כי גדלה ההסתברות לתיקון למטה של השווקים, לאור העליות החדות בשבועות האחרונים.



האנליטסים בבנק אגוד ממשיכים להמליץ על חשיפה לרכיב המנייתי של כ-10% בתיק הסולידי וכ-40% בתיק הספקולטיבי. ברמה סקטוריאלית, האנליטסים בבנק ממשיכים להעדיף את הסקטורים הדפנסיביים, כמו בריאות וצריכה פרטית, וללקוחות ספקולטיביים ממליצים להשקיע בתעודות סל על מתכות, חברות טכנולוגיה גדולות ואפילו השקעה במניות הבנקים בארה"ב.



לגבי השקעות בארץ, בבנק אגוד ממשיכים להמליץ על איסוף סלקטיבי של מניות הנסחרות מתחת לממחירן בפער משמעותי, על פי רשימה מומלצת של הבנק.



השבוע נרשמו ירידות שערים במדדים המובילים בארץ ובעולם, כתיקון מטה לראלי חד בשישה שבועות האחרונים בשווקי המניות בעולם, לפי האנליסטים. המסחר בבורסות העולם ובוול סטריט הושפע משטף הדיווחים הכספיים לרבעון הראשון של חברות אמריקאיות. "למרות שחלק מהחברות הפתיעו לטובה, עדיין מדובר ברבעון שביעי רצוף של ירידה ברווחיות החברות במדד ה-S&P 500. מדובר ברצף הירידות הארוך ביותר מאז השפל הגדול", מציינים האנליטסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully