וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ביטול החוזה באמריקה הלטינית: מגל מערכות ביטחון תפטר כ-35 עובדים

ניר צליק

26.4.2009 / 13:16

לפני כחודשיים בוטל חוזה בהיקף של 20 מיליון דולר עם החברה לאספקת מערכת אבטחה


- יצרנית ציוד ההגנה והאבטחה מיהוד - מפטרת כ-35 עובדים. נכון לתחילת 2008 העסיקה החברה כ-303 עובדים, כך שמדובר ביותר מ-10% מעובדי החברה.

לפני כחודשיים הודיעה מגל על ביטולו של חוזה בהיקף של 20 מיליון דולר לאספקת מערכות אבטחה באמריקה הלטינית, לאחר עיכובים חוזרים ונשנים בהעברת הכספים לחברה. על פי ההסכם, התחייבה מגל להקים מערכת הגנה עירונית באמריקה הלטינית המתבססת על מערכת ה"מצודה" מתוצרתה. היקפו הכולל של הפרויקט נאמד אז בכ-20 מיליון דולר וחלקו העיקרי היה צפוי להסתיים עוד במהלך 2008.

בנוסף, הודיעה החברה לפני כחודש כי היא תיאלץ לרשום מחיקה חד פעמית של 21.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2008. החברה טרם פירסמה את דו"חותיה לרבעון הרביעי, והיא צפויה לדווח על תוצאות הרבעון רק במהלך חודש יוני הקרוב, ביחד עם תוצאותיה ל-2008 כולה.

מתוך הסכום הכולל של המחיקה, כ-12.5 מיליון דולר מיוחסים למוניטין בעקבות רכישה של חברה באירופה. הנהלת החברה החליטה למחוק כ-4 מיליון דולר הקשורים במס נדחה על רקע המצב הכלכלי. עם זאת, היא ציינה כי ייתכן ותוכל לנצל את הטבת המס בעתיד, בהתאם לביצועיה. 5 מיליון דולר מיוחסים עבור מלאי שייתכן שלא ניתן יהיה למוכרו. בנוסף, על רקע המצב מבקשת החברה להגדיל את מצבת החובות המסופקים (חובות שיש ספק בפירעונם) במיליון דולר.

החברה גם תרשום הפסד של 2.5 מיליון דולר הקשורים לעזיבתו של יזהר דקל, מנכ"ל ונשיא החברה עד לא מזמן ומנהלים נוספים. במהלך חודש נובמבר התפטר מתפקידו יזהר דקל, נשיא ומנכ"ל החברה. דירקטוריון החברה קיבל את ההתפטרותו של דקל, ואישר לו להמשיך בתפקידו כמנכ"ל החברה לתקופה של 6 חודשים. במקומו של דקל ישמש יואב שטרן כמנכ"ל זמני עד שהדירקטוריון יאתר מנכ"ל קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully