וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקולי אבטחה: לופטהנזה תרכז את נוסעי הקו החדש ממינכן לישראל, בטרמינל נפרד

זוהר בלומנקרנץ

26.4.2009 / 15:35

בענף הנסיעות בישראל מותחים ביקורת על החלטת החברה



אחרי הפסקה של 6 שנים: חברת התעופה לופטהנזה תחנוך היום בצהריים קו תעופה סדיר חדש ממינכן לנתב"ג וממנה, במעמד שגריר גרמניה בישראל, הראלד קינדרמן, בצל ביקורת על בידוד הנוסעים ארצה מטרמינל מרוחק שייפגע בשרות לנוסעים.



ל-TheMarker נודע, כי חברת התעופה הגרמנית תרכז את נוסעי הקו החדש ממינכן לישראל, בטרמינל נפרד, במקום בטרמינל החדש של החברה שמשרת את כל טיסותיה הבינלאומיות. לדברי החברה, הצעד ננקט עקב אמצעי אבטחה קפדניים יותר שיינקטו בטיסותיה לישראל.



בענף הנסיעות בישראל מותחים ביקורת על החלטת החברה. "שמים את הנוסעים לישראל באולם F, הממוקם בטרמינל ישן שנמצא במרחק רב ממרכז שדה התעופה", אמר מקור בענף הנסיעות בישראל.



"מדוע על הנוסעים לישראל להיות מופלים לרעה לעומת נוסעי הטיסות האחרות של החברה? מדובר בטרמינל שממנו ממריאות רק טיסות שכר ולא טיסות קו סדיר בינלאומיות. האם בשאר טיסות לופטהנזה הממריאות מהטרמינל החדש לא ננקטים אמצעי ביטחון? האם הן פחות בטוחות?", המשיך ואמר הגורם.



מנכ"ל לופטהנזה בישראל, עופר קיש, אמר כי "בחירת המתחם ואזור הבדיקה הביטחונית לטסים ממינכן לנתב"ג נעשית באופן בלעדי לפי הנחיות ודרישות ממשלת בוואריה, רשויות הביטחון והנהלת נמל התעופה של מינכן. לופטהנזה רואה את ישראל כאחד מיעדיה החשובים ביותר ופועלת בדרכים שונות לעידוד התיירות הנכנסת לארץ. אנו מעריכים, כי תנועת הצליינים מגרמניה ומדינות אירופה תלך ותגדל בתקופה הקרובה לקראת הביקור המתוכנן של האפיפיור במאי הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully