וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העוזרת לשעבר של מנכ"ל טבע תובעת 2 מיליון שקל בשל אופציות ובונוסים שלא קיבלה

חיים ביאור

26.4.2009 / 17:09

ע"פ התביעה, בשובה של העובדת מחופשת לידה התברר לה שתנאיה נפגעו ושהוחלט להשאיר את מחליפתה כעוזרת נוספת



העוזרת האישית של נשיא ומנכ"ל טבע לשעבר, ישראל מקוב, הגישה תביעה לבית הדין האיזורי לעבודה בתל אביב בסך 2 מיליון שקל נגד טבע, בשל אי תשלום אופציות ובונוסים שהובטחו לה, לטענתה.



בתביעה שהגישה טלי אורן-בלזר, באמצעות עו"ד אמנון יצחקניא, נטען שבמאי 2002 סוכם עמה שבמסגרת תפקידה כעוזרת מנכ"ל טבע היא תקבל, בנוסף לשכר בסך 40 אלף שקל, את כל ההטבות שמקבלים בכירי טבע, כגון בונוס שנתי בגובה שתי משכורות וכן אופציות.



אורן בלזר טוענת שלאורך כל התקופה בה כיהנה כעוזרת לנשיא ומנכ"ל החברה היא פעלה במסירות ומקצועיות רבה ויחסיה עם מקוב היו מצויינים. לטענתה, היא היתה מעורבת במהלכים משמעותיים בטבע, ובמסגרת תפקידה היא עסקה, בין היתר, בניתוח דו"חות כספיים, בניהול התקשרויות עם ספקים, העריכה הזדמנויות והצעות השקעה וסייעה בכתיבת נאומים. כן השתתפה דרך קבע בישיבות הנהלת המטה.



על פי התביעה, בשובה מחופשת לידה, בדצמבר 2003, התברר לה שתנאי עבודתה נפגעו ומנכ"ל החברה החליט להשאיר את מחליפתה הזמנית כעוזרת מנכ"ל נוספת, שנטלה ממנה חלק מהסמכויות. לטענתה, בסמוך לאחר מכן היא החלה לחוש בהפרעות ראייה ובמהלך בדיקות שנערכו לה התגלה בגופה גידול ממאיר והיא אושפזה בבית חולים.



בעקבות זאת, נטען, זימן הסמנכ"ל - חיים בנימיני - את בעלה של העובדת, וביקש ממנו למסור לה כי מנכ"ל החברה אינו יכול לעבוד עם עוזרת פגועת ראש, בגלל רגישות התפקיד. בטבע הוחלט, על פי התביעה, להעביר את אורן-בלזר לתפקיד אחר בחברה בלי שייפגעו תנאי העסקתה.



בתביעתה טוענת העובדת כי קיבלה במהלך שנות עבודתה מענק שנתי מופחת ובשנים 2008-2006 לא קיבלה מענק כלל. כמו כן לא הוקצו לה אופציות, למרות שבכירים אחרים קיבלו אופציות. בנובמבר 2007 נמסר לעובדת כי מנכ"ל טבע החדש, שלמה ינאי, החליט לבטל את מטה ניהול הידע שבו הועסקה וכי אם לא יימצא לה תפקיד חלופי עד מארס 2008, היא תפוטר מהחברה.



התפקיד החלופי לא נמצא עד לאותו מועד. באותו חודש התגלה, על פי הנטען, גידול סרטני נוסף במוחה של העובדת ומאז היא עוברת טיפולים כימותראפיים ומצבה מוגדר כקשה מאוד.



הנהלת טבע מסרה בתגובה כי תתייחס לתביעה בבית הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully