וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסחר ישיר ולא מול עושה שוק: גו-פורקס מאפשרת מסחר בפלטפורמה בין בנקאית הפועלת מול בנקים בעולם

יובל מעוז

26.4.2009 / 17:32

המערכת מאפשרת מסחר במט"ח הדומה למסחר במניות



חברת מסחר המט"ח גו-פורקס (GoForex), ברוקר מט"ח הפועל מ-2004, יוצאת כעת עם פתרון חדש לשוק המסחר במט"ח. החברה מציעה לסוחרים הפעילים בתחום המט"ח לסחור באמצעות פלטפורמת המסחר קורנקס.



אחת הבעיות הנפוצות של סוחרי מט"ח היא המסחר שלהם מול חברות שהן למעשה עושה שוק. עושה השוק הוא בעל אינטרסים מנוגדים לאינטרס של הסוחר, ורווח של הסוחר הוא הפסד של החברה.



המערכת של גו-פורקס מחוברת בחיבור ישיר למערכת המסחר הבין בנקאית קורנקס, הפועלת מול 14 הבנקים המובילים בעולם, ביניהם UBS, גולדמן סאקס, בנק אוף אמריקה, סיטיבנק, קרדי סוויס, דויטשה בנק וג'יי פי מורגן.



המשמעות של מסחר באמצעות הקורנקס היא שעסקות המט"ח מבוצעות מול שוק המט"ח העולמי, באופן זהה למסחר במניות. שערי המסחר הם השערים האמיתיים בכל רגע נתון בשוק העולמי, כאשר בכל ציטוט מופיע המחיר וכמות הכסף המוצעת בשוק ברמה זו.



גו-פורקס מתחייבת לרמה חדשה של אמינות ושקיפות מול הסוחרים דרכה. החברה מתחייבת להעביר את הרווחים מהמסחר עוד באותו יום, באמצעות העברה בנקאית ישירות לחשבון הבנק של הסוחר.



לדברי ארז ונטורה, מנכ"ל גו-פורקס, "אנו מציעים פתרון חדש וייחודי בישראל, המאפשר לכל סוחר לעבוד בפעם הראשונה מול שוק המט"ח העולמי. זאת, בניגוד לשיטות המסחר שמפעילות חברות מט"ח אחרות בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully