וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון הפועלים קיים הערב ישיבה נוספת; אריסון מינתה את עו"ד כספי למתווך מטעמה מול בנק ישראל

שרון שפורר

26.4.2009 / 21:38

גם הערב הדירקטוריון העניק גיבוי מלא ליו"ר הבנק; אריסון: אינני מתכוונת להחליף את דנקנר



דירקטוריון בנק הפועלים קיים הערב ישיבה נוספת, בהמשך לזו שנערכה ביום חמישי האחרון, ובה העניק גיבוי מלא ליו"ר הבנק, דני דנקנר. המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו, לא מוכן לאשר את מינויו של ציון קינן למנכ"ל הבנק ודורש להדיח את דנקנר.



שרי אריסון המשיכה להצהיר, כפי שפורסם ב-TheMarker, שהיא תומכת בדנקנר ואינה מתכוונת להחליפו. דירקטוריון הבנק שכר את שירותיו של עו"ד רם כספי, כדי שיטפל בנושא ואולי אף יתאם פגישה בין הדירקטוריון לחזקיהו.



בבנק החלו לכוון את האש היישר למפקח על הבנקים רוני חזקיהו. בכמה כלי תקשורת פורסמו ידיעות הרומזות על כך שחזקיהו מונע ממניעים אישיים בדרישתו להדיח את דנקנר. על פי הפרסומים חזקיהו, שעבד 18 שנה בבנק ושימש בתפקידו האחרון מנהל מרכז העסקים אגף בחטיבה העסקית, דרש עם התפטרותו מהבנק פיצויים מוגדלים ­אך לא קיבל אותם, ובנוסף, אלי יונס, המנכ"ל אז עצר את התקדמותו לתפקיד בכיר יותר בבנק.



גם ועד העובדים התגייס לטובתו של דנקנר. שרלי אמזלג, יו"ר הוועד, אמר בסוף השבוע כי עובדי הבנק יילחמו עד זוב דם עבור דנקנר וציון קינן, מתוך מחויבת אישית לבנק. היטום קרא אמזלג לפישר לעצור את הפעילות של חזקיהו נגד דירקטוריון הבנק, והאשים את חזקיהו במניעים אישיים ובנקמנות אישית תוך שהוא משבח את בעלת השליטה, את יו"ר הבנק ואת קינן. אמזלג כותב שקינן מנהל מוכשר עם רגישות ליחסי העבודה בבנק., שלטענתו עליו הוא כותב כי ציון הוא מנהל מוכשר שיידע להוביל תוך גילוי מנהיגות רתימת העובדים ורגישות למערכת יחסי העבודה בבנק.



יש שטענו שחילוקי הדעות בין דנקנר לצבי זיו, שגרמו להתפטרותו של זיו מתפקיד המנכ"ל, נגעו לתוכנית התייעלות בבנק הכוללת פיטורי עובדים. דנקנר היה נגד התוכנית ואילו זיו תמך בה. על אף שלא ידוע אם אכן נכון הדבר, הרי שוועד העובדים מתייצב כעת לצד דנקנר. דנקנר וקינן ידועים כמקורבים מאוד לוועד העובדים בבנק, שנחשב לוועד מיליטנטי פחות מוועדי העובדים בבנקים אחרים וקשור בקשר הדוק להנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully