וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות הנפט והמדיה צפויות לתת את הטון בוול סטריט השבוע

מאת רונית דומקה וניר צליק

27.4.2009 / 10:44

עונת הדו"חות נמשכת, והשבוע יציגו אקסון מוביל, שברון, טיים וורנר, ורייזון וחברות נוספות את תוצאותיהן הכספיות. מבין הישראליות תפרסם צ'ק-פוינט את תוצאותיה היום; צורן - מחר



>> השבוע הקרוב בוול סטריט יעמוד בסימן דו"חותיהן של חברות נפט גדולות, בהן אקסון מוביל ושברון, ושל חברות מדיה מובילות כמו ויאקום וטיים וורנר. עם נתוני המקרו שיפורסמו השבוע נמנים מדד ביטחון הצרכנים, התמ"ג של ארה"ב לרבעון הראשון והחלטת הריבית של הבנק הפדרלי.



בשבוע שעבר פורסמו דו"חות חיוביים של הבנקים הגדולים בארה"ב ושל חברות טכנולוגיה גדולות, כמו אפל ומיקרוסופט. גם נתוני המקרו שהתפרסמו בארה"ב היו גרועים פחות מהצפוי, מה שהשרה אווירה חיובית בשווקים.

מדד נאסד"ק עלה ב-1.3% בשבוע שעבר. מדד דאו ג'ונס, לעומת זאת, נחלש ב-0.7% ו-500 S&P ירד ב-0.4%.



היום יפורסמו דו"חות ענקית הטלקום ורייזון לרבעון הראשון. יצרנית הסלולר הגדולה מוטורולה, שפיטרה כ-4,000 עובדים ברבעון הראשון, תפרסם ביום חמישי את דו"חותיה. ההערכות הן שהחברה תרשום הפסד של 11 סנט למניה.



ענקית הנפט אקסון מוביל תפרסם את דו"חותיה ביום חמישי. בשבוע שעבר דורגה החברה על ידי המגזין "פורצ'ן" בראש רשימת 500 החברות הגדולות בעולם. החברה היתה גם הרווחית ביותר בדירוג, עם רווח שנתי נקי של 45.2 מיליארד דולר.



ביום רביעי יפורסמו נתונים ראשוניים לגבי התמ"ג האמריקאי, הצפוי לרשום נסיגה 4.9% במונחים שנתיים. ברבעון הרביעי של 2008 נסוג התמ"ג בקצב שנתי של 6.3%.



בימים שלישי ורביעי תתכנס ועדת השווקים הפתוחים של הבנק הפדרלי, הצפויה להודיע בין השאר על גובה הריבית. לפי ההערכות יישאר שיעור הריבית בארה"ב על כנו.



השבוע יפורסמו גם דו"חותיהן של שתי חברות ישראליות הנסחרות בוול סטריט: היום לפני המסחר תפרסם ענקית האבטחה צ'ק-פוינט את תוצאות הרבעון הראשון 2009. 18 האנליסטים שמסקרים את החברה מצפים בממוצע להכנסות של כ-200 מיליון דולר ולרווח של 44 סנט למניה.



צ'ק-פוינט צפתה הכנסות בטווח שבין 190 ל-208 מיליון דולר, ורווח נקי בניכוי הוצאות בלתי מוחשיות ואופציות בהיקף של 40-46 סנט למניה. עם זאת,



מייסד החברה, גיל שוויד, סייג בתום הרבעון הקודם את התחזית לרבעון זה ואמר כי "בסביבה הנוכחית כל תחזית היא ברמת סיכון גבוהה מאוד, וקשה לי לקבוע למי יהיה אפקט חזק יותר ב-2009: לנו או לכלכלה העולמית".



מחר לאחר המסחר תפרסם יצרנית שבבי המולטימדיה צורן את תוצאות הרבעון הראשון. בתום הרבעון הקודם חזתה החברה שהכנסותיה יסתכמו ב-50-55 מיליון דולר, כאשר השוק ציפה להכנסות של כ-65 מיליון דולר.



בניכוי הוצאות בגין אופציות והוצאות חד פעמיות ציפתה החברה החברה להפסד נקי של 48-53 סנט למניה. בעקבות זאת עידכנו האנליסטים את תחזיותיהם, והם מצפים להכנסות של כ-53 מיליון דולר ולהפסד של 50 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully