וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת מודו בחרה בברידג'-טוק לביצוע שיחות ועידה בין לאומיות

אמיתי זיו

27.4.2009 / 13:18

ברידג'-טוק העבירה בחודשים האחרונים מועידן אליה שני לקוחות גדולים: חברת מודו-מובייל וחברת דאסו-סיסטמס



תחום שיחות הועידה הבין לאומיות חווה התעוררות מה בשנה האחרונה, וזאת לאחר שבמשך שנים הוא נשלט כמעט בלעדית על ידי חברת ועידן, חברה בת של 013 נטוויז'ן.



ברידג'-טוק, השחקנית הצעירה בשוק, העבירה בחודשים האחרונים מועידן אליה שני לקוחות הנחשבים גדולים: חברת מודו-מובייל (החברה של דב מורן המפתחת את מכשיר הסלולר מודו) וחברת דאסו-סיסטמס.



ברידג'-טוק התחילה לפעול בישראל בתחילת שנת 2008. מנכ"ל החברה, סקוט קורזון, בריטי במוצאו, מספר כי הוא היה בביקור בארץ וביקש לבצע שיחת ועידה לחו"ל. הוא גילה את התעריפים הנהוגים בארץ, שלדבריו היו גבוהים ממה שהוא הכיר ולכן הוא החליט להקים חברה מתחרה חדשה שתציע תעריפים נמוכים יותר.



"הכנסות ברידג'-טוק גדלו ב-50%, כל חודש ב-12 החודשים האחרונים, וכעת אנחנו משרתים 300 לקוחות", נמסר מהחברה. קורזון מוסיף: "הצמיחה שלנו מונעת ברמות גבוהות של שירות יחד עם מחירים תחרותיים. אנחנו חוסכים ללקוחות בין 40-60% בהשוואה למחירים שהם נהגו לשלם לספקים ישראלים אחרים".



חברת ברידג'-טוק מספקת שירותי שיחות במעל ל-60 מדינות ויש לה שלושה סניפים מרכזיים: בישראל, בריטניה ולאחרונה נפתח סניף במדינת דובאי שבמפרץ הפרסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully