וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר דויטל רושם אקזיט של מיליוני דולרים ממכירת Mi5 Networks לסימנטק

גיא גרימלנד

27.4.2009 / 14:48

הישראלי לשעבר הוא אחד המייסדים של חברת אבטחת המידע האמריקאית Mi5 Networks



עופר דויטל, הישראלי לשעבר מאחורי חברת הטכנולוגיה Mi5 Networks, רושם אקזיט שני. סימנטק הודיעה אמש כי היא רוכשת את Mi5 Networks, המפתחת מערכות לגילוי והגנה מפני רוגלות (Spyware) לארגונים.



ענקית אבטחת המידע לא הודיעה בכמה כסף מדובר, אך ציינה שמדובר בעסקה שהתבצעה כולה במזומן. ניתן להעריך שמדובר במיליוני דולרים, ומאחר ודויטל הוא אחד המייסדים של החברה מקליפורניה סביר להניח שכתוצאה מהעסקה רשם אקזיט נאה. Mi5 Networks יושבת בסאניוייל קליפורניה. היא הוקמה בשנת 2004 על ידי עופר דויטל ודאג קומפלג'ון ומעסיקה כ-21 עובדים. החברה גייסה 4 מיליון דולר מקרן ההון סיכון First Round Catipal. ההכרזה על הרכישה התבצעה במהלך כנס האבטחה הגדול - RSA שהתקיים השבוע. רק לפני מספר ימים החברה זכתה להימנות בין תשע החברות הישראליות (למעשה היא אמריקאית) של מגזין InformationWeek.



האתר search security מציין כי סימנטק תשלב את הטכנולוגיה של Mi5 Networks בכדי למנוע כניסת נוזקות לרשת. ל-Mi5 Networks יש פתרון לניטור תעבורה ברשת בשם S2 Streaming Engine. הוא מאפשר לנתח תעבורה יוצאת ונכנסת של נוזקות וכולל מערכת פילטרים שמסננת תוכן ומשתמשת ברשימה שחורה בכדי לשלוט בתכנים הנכנסים והיוצאים מהרשת. הטכנולוגיה מסוגלת לסנן גם תוכנות מסרים מיידיים מסוג סקייפ. בין המתחרות של Mi5 Networks בתחום הנ"ל ניתן לציין את סיסקו, סימנטק עצמה, טרנד מיקרו ווובסנס (שרכשה את פורט אוטוריטי הישראלית).



דויטל שימש במייסד וסגן נשיא להנדסה בחברה. קודם לכן שימש כמייסד ומנכ"ל חברת אקססלאן קומיוניקיינשנס האמריקאית. החברה נרכשה בשנת 2002 עבור 43 מיליון דולר. לפני הקמת אקססלאן, שימש דויטל כסגן נשיא לפיתוח עסקי בביי נטוורקס, ובתפקידים שונים במיקרוסופט ובקונטרול דאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully