וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורייזון עלתה על התחזיות: רווח נקי בסך 3.2 מיליארד דולר, וגידול של 1.3 מיליון לקוחות ברשת הסלולר

מיכל רמתי

27.4.2009 / 15:33

החברה נמצאת במגעים עם אפל לשיווק מכשיר ה-iPhone גם ברשת הסלולרית שלה



חברת הטלקום האמריקאית, ורייזון, דיווחה על גידול של 5.3% ברווחיה ברבעון הראשון, ועל גידול של 1.3 מיליון לקוחות לרשת הסלולרית שלה, לסך של 86.6 מיליון. במקביל, דיווח העיתון "USA טודיי" כי ורייזון נמצאת במגעים עם אפל לשיווק מכשיר iPhone הפופולרי גם ברשת שלה. עד כה היה ל-AT&T היריבה הסכם בלעדיות עם אפל לשיווק המכשיר.



ורייזון רשמה רווח נקי בסך 3.21 מיליארד דולר, מעל לתחזיות האנליסטים, והכנסות בסך 26.6 מיליארד דולר – גידול של 11.6%. עם זאת, תוצאות אלה כללו את תוצאות אולטל, אותה רכשה ורייזון בשנה שעברה, ולא נכללה בדו"חות החברה ברבעון המקביל. חטיבת הכבלים של ורייזון דיווחה על ירידה של 3.8% ברווח התפעולי, לסך של 11.6 מיליארד דולר, ועל גידול של 252 אלף משתמשים ברשת.



ורייזון דיווחה כי לקוחותיה שלחו 1.4 מיליארד הודעות טקסט מדי יום, ובסך הכל שלחו 127 מיליארד הודעות טקסט ברבעון הראשון. ברשת נשלחו כמעט 2.1 מיליארד הודעות מולטימדיה, והורדו 48.6 מיליון קבצי מוסיקה או וידאו.



ענקית הטלקום, AT&T, דיווחה בשבוע שעבר על ירידה מתונה מהצפוי ברווחיה הרבעוניים, הודות לגידול בשולי הרווח של שירותי האינטרנט האלחוטי שלה, ולביקוש גדול לשירותי האינטרנט המהיר שלה. להערכת אנליסטים, הסובסידיה ל-iPhone של אפל מתחילה להשתלם ל-AT&T, לאחר שברבעונים הקודמים פגעה ברווחיותה. משתמשי ה-iPhone משתמשים הרבה יותר בשירותי אינטרנט אלחוטי ממשתמשים רגילים, הודות לממשק הנוח של המכשיר הסלולרי.



רווחי AT&T ברבעון הראשון נחלשו ב-9.5% לסך של 3.13 מיליארד דולר, אך היו גבוהים מתחזיות האנליסטים. AT&T דיווחה כי 1.6 מיליון משתמשי iPhone הפעילו שירותים ברשת AT&T ברבעון, מתוכם 40% מנויים חדשים בחברה. סך מנויי הסלולר החדשים ב-AT&T הגיע ל-1.2 מיליון. לפי הערכות, כ-75% מלקוחותיה החדשים של החברה הם משתמשי iPhone.





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully