וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כי"ל גייסה 700 מיליון שקל בהנפקה פרטית

זיו ר. מאור

27.4.2009 / 21:03

החברה: ביקושי יתר של 1.5 מיליארד שקל הובילו להגדלת ההנפקה מהסכום המתוכנן של 500 מיליון שקל



כי"ל השלימה אחר הצהריים הנפקה פרטית בישראל של איגרות חוב למשקיעים מוסדיים בהיקף של 695 מיליון שקל. לאור ביקושי היתר בהיקף של 1.5 מיליארד שקל, החליטה החברה להגדיל את היקף הגיוס מהסכום המקורי של 500 מליון שקל. חברת מעלות Standard & Poor's העניקה דירוג של Stable/AA+ להנפקת אגרות החוב.



מהחברה נמסר כי ההנפקה נעשתה במטרה לגוון את מקורות המימון. הכספים שגויסו ישמשו את החברה לצורך מימון השקעות ורכישות, אם יהיו.



איגרות החוב הונפקו בשלושה מסלולים: 452 מיליון שקל באג"ח צמוד מדד לפדיון בתום 5 שנים, 61 מיליון שקל באג"ח שקליות לא צמודות לפדיון בתום 4.5 שנים ו-182 מיליון שקל באג"ח צמודות לדולר, לפדיון בתום 4.5 שנים.



החברה צפויה לרשום את האג"ח למסחר בבורסה בקרוב ואף החלה להיערך לכך. שיעור הריבית שנקבע במכרז לתקופה בה יהיו האג"ח רשומות למסחר בבורסה הוא %3.4 לאגרות החוב צמודות המדד; %5.25 לאגרות החוב השקליות ו-%2.4 מעל ריבית הליבור הדולרי לששה חודשים, לאיגרות החוב הצמודות לדולר. כל עוד לא יירשמו איגרות החוב למסחר תשלם החברה ריבית נוספת של 0.5% בכל אחד מהמסלולים. את ההנפקה הובילו פועלים אי. בי. אי, לאומי פרטנרס ואיפקס חיתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully