וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנליסט: המניות שנפלו בגלל שפעת החזירים עשויות להיות הזדמנויות השקעה בטווח הארוך

סוכנויות הידיעות

27.4.2009 / 21:19

ג'יי.פי מורגן: מדד S&P 500 יזנק ב-27% לרמה של 1,100 נקודות עד סוף השנה



הירידות בשוקי המניות בעקבות התפרצותה של מחלת שפעת החזירים, ובעיקר מניות התעופה שנפלו בחדות, עשויות לספק הזדמנויות רכישה מצוינות עבור משקיעים לטווח הארוך. כך אמר היום אסטרטג המניות הראשי של ג'יי.פי מורגן צ'ייס, תומאס לי.



החששות מפני השלכותיה הכלכליות של התפרצות מגיפה כלל עולמית הובילו היום לירידות שערים בבורסות ברחבי העולם ולנפילה חדה במניות התעופה, אשר שלחה את מדד מניות התעופה בארה"ב לרמתו הנמוכה ביותר מאז 2001. מניית בריטיש איירווייס נפלה היום ב-7.8% בלונדון, ומניית אמריקן איירליינס צונחת כעת ב-14.2%.



עם זאת, ציין לי במכתב למשקיעים, הירידה החדה שנרשמה בשוקי המניות העולמיים בעקבות התפרצותה של מגיפת הסארס באסיה בשנת 2003 היוותה הזדמנות מצוינת עבור משקיעים שהשכילו לנצל את הירידות כדי לרכוש מניות.



בעשרה ימי המסחר לאחר שהתגלו המקרים הראשונים של סארס בהונג קונג ב-26 בפברואר 2003 נפל מדד MSCI העולמי ב-.4.1%. לאחר מכן מחק המדד את ההפסדים בתוך 3 ימים בלבד. "אין שום דבר בשפעת החזירים שמצביע לדעתי על מגמה שונה", אמר לי, שחזה כי מדד S&P 500 יעלה לרמה של 1,100 נקודות עד סוף השנה - זינוק של 27% לעומת הרמה בה ננעל ב-24 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully