וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליות בבורסות אסיה על רקע דו"חות מעודדים של בנקים וחברות; הונג קונג עולה ב-2%

סוכנויות הידיעות

29.4.2009 / 8:10

הבנק המרכזי של דרום קוריאה הודיע כי העודף במאזן השוטף הגיע במארס לשיא של 6.665 מיליארד דולר



בורסות אסיה רושמות כעת עליות, בראשונה זה שלושה ימים, על רקע דו"חותיהן המעודדים של חברות באיזור, כמו גם דיווחו של הבנק המרכזי של דרום קוריאה על גידול בעודף במאזן השוטף. סיאול עולה ב-2.2%; הונג קונג מוסיפה 2%; שנחאי מטפסת 1.6%. ביפאן לא מתקיים מסחר היום לרגל חג ה-greenery day.



מדד MSCI אסיה פסיפיק עולה ב-1.9%. ביומיים האחרונים איבד המדד 4% בשל החששות מהשפעתה של שפעת החזירים על התאוששות הכלכלה העולמית.



מניות הייצוא בדרום קוריאה עולות, לאחר שהבנק המרכזי במדינה הודיע כי העודף במאזן השוטף התרחב בחודש מארס לשיא של 6.65 מיליארד דולר, בשל הירידה בייבוא, במקביל להאטה בירידה בייצוא. הייצוא של דרום קוריאה, המהווה 60% מהתמ"ג, עלה במארס ב-10.5% לעומת החודש הקודם. מניית סמסונג, יצרנית הסלולר השנייה בגודלה בעולם, עולה ב-1.2%. מניית יצרנית הרכב קאיה מוסיפה 4%; מניית LG רושמת עלייה של 3.2%.



מגזר התעופה מתאושש מן הירידות שספג בימים האחרונים, על רקע החששות באסיה מהתפשטות שפעת החזירים. מניית קתאי פסיפיק עולה ב-4.6% בהונג קונג ומניית אייר צ'יינה מוסיפה 3.3%.



מניית סינופק הסינית, חברת הזיקוק הגדולה באסיה, עולה ב-2.3% בהונג קונג לאחר שהודיעה כי רווחיה צפויים לגדול, לאחר שהממשלה הקלה את הפיקוח על מחירי הדלק. הכנסותיה של סינופק לרבעון הראשון של 2009 גדלו ב-85%.



בנק אוף צ'יינה, הבנק השלישי בגודלו בסין במונחי שווי שוק, עולה ב-4.2% ובנק אוף קומוניקיישנס עולה ב-2.9%. רווחיהם של שני הבנקים הסינים לרבעון הראשון של השנה עלו על תחזיות אנליסטים, בשל הגידול בהיקף ההלוואות בסין בחודשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully