וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריינסווי חתמה על הסכם הפצה באיטליה לעשר שנים; מניית החברה מגיבה בעלייה של 12%

יובל מעוז

30.4.2009 / 10:59

בריינסווי מפתחת מכשיר רפואי לטיפול בהפרעות בתפקודי מוח



חברת בריינסווי, המפתחת מכשיר רפואי לטיפול בהפרעות בתפקודי המוח, חתמה על זכרון דברים עם חברה איטלקית להפצת מכשיר ה-Deep TMS שפיתחה החברה עם בלעדיות לחברה האיטלקית למשך 10 שנים.



החברה האיטלקית, Advanced Technologies Innovation Distribution, שבבעלות ד"ר רוגרו רקח ואליהו תשובה, איש עסקים הפעיל באיטליה, אמורה לפי ההסכם ליצור קשר עם הלקוחות ולהפיץ את המכשיר. אספקת המכשיר, השכרתו ותחזוקתו ייעשו על ידי בריינסווי בהתאם להסכמים עם הלקוחות. עתיד תפעל ותסייע בגביית התשלומים מהלקוחות והמשכירים יוותרו בבעלות בריינסוויי.



מסגרת התשלומים בין החברה האיטלקית לבין בריינסווי יהיה לפי סכום מינימום לחודש שישולם לבריינסווי עבור כל מכשיר שיותקן אצל לקוח ב-15 החודשים הראשונים לתקופת ההסכם. בתקופה שלאחר מכן, נקבע סכום שישולם ביחס לכל טיפול בודד באמצעות המכשיר ביחס לטיפול בחולי דיכאון. בין הצדדים הוסכים כי אם מודל התשלום לכל טיפול לא יהיה ישים מסיבה כלשהי, הם ידונו לסיכום מודל תמחור אחר.



בנוסף, ניתנה לחברה האיטלקית זכות לבצע עד שלושה ניסויים קליניים במכשיר לבחינת יעילותו ביחס להתוויות שונות – כאב, גמילה מעישון וגמילה מאלכוהול או התוויה אחרת.



מכשיר ה-Deep TMS הינו מכשיר דמוי קסדה שמטרתו לעזור לטיפול במחלות ובהפרעות במערכת העצבים. המכשיר של בריינסווי מספק גירויים חשמליים לכל אזור במוח ומטרתו לאפשר פעילות תקינה של הגוף. המכשיר מסוגל לטפל במגוון של מחלות בעלות מאפיינים של פעילות בלתי סדירה של אזורים במוח, בין היתר מחלת הפרקינסון, השמנת יתר, סכיזופרניה, אוטיזם, טרשת נפוצה, התמכרות לקוקאין.



בריינסווי נמצאת בשליטת יפתח רוט, אבנר חגי, דוד זכות ועוזי סופר. החברה נסחרת כיום לפי שווי של 264.7 מיליון שקל. מניית החברה מטפסת בעקבות הודעת החברה ב-12% במחזור של 2 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully