וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי אשדוד יכולים לנשום לרווחה: פתיחת בית החולים לא תידחה ל-2020 כפי שנכתב בטיוטת חוק ההסדרים

רוני לינדר-גנץ

30.4.2009 / 11:40

הממונה על התקציבים הודיע על כך הבוקר; טרם הוחלט אם להסיר הסעיף שמורה על צמצום היקפו של בית החולים



תושבי אשדוד יכולים להתחיל לנשום לרווחה: הממונה על התקציבים במשרד האוצר, רן בלניקוב הודיע הבוקר בתכניתו של רינו צרור בגל"צ כי יבוטל הסעיף בחוק ההסדרים הדוחה את פתיחת בית החולים בעיר לשנת 2020.



כפי שפורסם לראשונה ב-TheMarker, טיוטת חוק ההסדרים לשנת 2010 כוללת סעיף שדוחה את הקמת בית החולים באשדוד לשנת 2020, וכן מצמצם את היקפו לפחות מ-300 מיטות (גודלו המתוכנן המקורי). בנוסף נקבע בטיוטה כי יבוטל הסעיף לפיו אם לא ייבחר זוכה במכרז להקמת בית החולים, המדינה תקים אותו בעצמה.



כצפוי, עורר הסעיף התנגדות עזה מצד תושבי אשדוד למודי הקרבות, שנלחמים כבר שנים ליישום החוק להקמת בית החולים שחוקק כבר לפני מספר שנים. התושבים קיבלו רוח גבית מסגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, (יהדות התורה) שדרש לבטל את הסעיף.



ממשרד האוצר נמסר בתגובה: "בעקבות דיונים עם סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, הוחלט לקיים חשיבה מחודשת בנושא בית החולים באשדוד. במסגרת זו הוחלט על ביטול הסעיף המורה על דחיית פתיחת בית החולים ל-2020 ולהמשיך בלוחות הזמנים הקיימים". בנוגע לסעיפים נוספים הנוגעים לבית החולים כמו צמצום היקפו והסרת אחריות המדינה נמסר ממשרד האוצר כי הם "נמצאים בבחינה משותפת עם משרד הבריאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully