וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מיום שני: עובדי מס הכנסה יפסיקו גביית המסים הישירים ומתן שירותים לממשלה ולאזרחים

TheMarker

30.4.2009 / 12:30

העובדים דורשים להעביר 40 מיליון שקל למלחמה במשפחות הפשע



עובדי מס הכנסה יפתחו ביום שני הבא בעיצומים במחאה על אי העברת 40 מיליון שקל למלחמה בפשע המאורגן. העובדים דורשים ליישם החלטה שאושרה על ידי ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט.



החל מיום שני, יופסק השירות לאזרחים ולממשלה ותעצר גביית המסים הישירים. בין הצעדים שמתכננים העובדים: יפורק מוקד פיצויים לנפגעי מבצע "עופרת יצוקה", לא יקלטו דו"חות לשנת 2008 שמוגשים בימים אלה לפקידי השומה, לא יבוצעו החזרי מס לנישומים בגין כספים שנגבו ביתר בשנים קודמות, לא יינתנו אישורי ניכוי מס במקור ותיאומי מס לחברות, עצמאיים ושכירים, לא יינתנו אישורים לביצוע העברות כספים לחו"ל ולא יינתנו אישורים בגין עסקאות מקרקעין כגון העברת בעלות.



העובדים מאיימים להחריף את צעדיהם הצעדים עד להשבתת כללית של מערכת גביית המס הישיר. יו"ר הוועד הארצי של עובדי מס הכנסה ומיסוי מקרקעין, טלחום פרידלוב, אמר כי "הגיעו מים עד נפש" והעובדים לא ירשו שיוליכו אותם שולל. "חזרנו מעיצומים לעבודה סדירה משום שחשבנו שהסיכומים שהושגו בין הממונה על השכר ויו"ר ההסתדרות יכובדו על יד משרד האוצר", טען פרידלוב. "לצערנו, הממונה על השכר באוצר מתכחש לסיכומים שהיו איתו בעל פה ובכתב ובראשם מכתב של ראש הממשלה, אהוד אולמרט, מ-31 במארס 2009, המנחה אותו להעביר 40 מליון שקל לשילוב עובדי רשות המסים במאמץ המאבק בפשיעה של משפחות הפשע בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully