וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ישקר ייצאו לחופשה מרוכזת

עידו סולומון

30.4.2009 / 12:47

אחרי המעבר לארבעה ימי עבודה, עובדי החברה ייצאו ביולי לחופשה מרוכזת. למי שמיצו את ימי החופש - החופשה תבוא על חשבון המשכורת

עובדי חברת ישקר יצאו לחופשת קיץ מרוכזת בת שלושה שבועות החל מה-26 יולי, 2009 ועד ה-16 אוגוסט 2009. מדובר בהשבתה תקופתית של המפעל המתרחשת מידי שנה. אולם, בעקבות המשבר הכלכלי החליטה החברה בחודש מרץ על קיצור שבוע העבודה ומעבר ל-4 ימי עבודה בשבוע על חשבון ימי החופשה של העובדים, וזה הדין גם לגבי החופשה המרוכזת. לעובדים שמיצו את ימי חופש, השבתת המפעל תבוא על חשבון משכורתם.

בכיר בישקר אמר, כי אמנם משכורות חלק מהעובדים יפגעו אך זהו המחיר שעליהם לשלם על החלטת החברה שלא לפטר עובדים בעתיד הקרוב. "אנחנו שומרים על מקומות העבודה ועל ידי כך מעניקים ביטחון תעסוקתי לעובדינו, שהוא בעיננו הדבר החשוב ביותר בימים אלה. יחד עם זאת העובדים מבינים שעליהם לתת כתף ולתרום למאמצי החברה לצלוח את התקופה הלא פשוטה".

ישקר, שנוסדה על ידי סטף ורטהיימר, מעסיקה 2,900 עובדים במפעלה בישראל ועוד 1,000 עובדים בחו"ל. איל ההון, וורן באפט, רכש 80% ממניותיה לפני שלוש שנים תמורת 4 מיליארד דולר. את תגובתו של יו"ר ישקר, איתן ורטהיימר, לא ניתן היה השיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully