וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מכון היצוא מקדם את מקורבו יצחק קאול לתפקיד בכיר במכון

אורה קורן

30.4.2009 / 14:30

מדובר במשרה בשכר לתפקיד מנהל בית הספר ללימודי סחר חוץ



מנכ"ל מכון היצוא, אבי חפץ, פועל למינוי מקורבו יצחק קאול לתפקיד בכיר במכון. דיונים בנושא נערכו באחרונה בדירקטוריון מכון היצוא - כך נודע ל-TheMarker.



מדובר במשרה בשכר לתפקיד מנהל בית הספר ללימודי סחר חוץ. גוף זה אחראי על ארועי ההדרכה, הקורסים, הסדנאות וימי העיון, שעורך המכון ליצואנים בנושאי יצוא, סחר חוץ ושיווק.



מכון היצוא ממומן מכספי משרד התמ"ת ותשלומי היצואנים ומהווה הגוף הממשלתי המרכזי המקדם את היצוא בפועל. בין השאר, קיבל מכון היצוא את תקציב עידוד היצוא על רקע המשבר הכלכלי בהיקף של 30 מיליון שקל ב-2008. כמו כן, הוא מגבש תוכנית המשך לעידוד היצוא בתקציב של 100 מליון שקל, שתוגש לאישור הממשלה במסגרת התוכנית הכלכלית להוצאת המשק מהמשבר.



ממכון היצוא נמסר בתגובה, כי מתוך מטרה לשדרג את פעילות בית הספר לסחר חוץ של מכון היצוא, החליט מנכ"ל המכון לבחון את האפשרות להעמיד בראש בית הספר דמות ציבורית בעלת ניסיון בתחום העסקי ובתחום האקדמי.



מנכ"ל מכון היצוא הציע לגייס לנושא את יצחק קאול על בסיס היותו בעבר מנכ"ל חברת בזק ומנכ"ל חברת כלל ועל רקע ניסיונו בשנים האחרונות כיו"ר מועצת המנהלים של המסלול האקדמי במכללה למינהל. הנושא הובא לדיון בישיבת מועצת המנהלים ובהתאם לסיכום הדיון, ייפגש בימים הקרובים יו"ר מכון היצוא עם קאול לדון באפשרות שיכין תוכנית עסקית לקידום בית הספר לסחר חוץ בטרם יוחלט לגבי עתיד בית הספר ולגבי העסקתו.



עוד נמסר כי קאול הוא אחד השמות הנבחנים וכי טרם הוחלט סופית בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully