וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשה לצו מניעה זמני הוגשה נגד שטראוס גרופ בשל חשד לגניבת עין במוצר Energy

רינה רוזנברג

30.4.2009 / 14:28

הבקשה הוגשה על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל בע"מ, משווקת חטיף הבריאות Nature Valley בישראל



בקשה לצו מניעה זמני הוגשה נגד שטראוס גרופ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל בע"מ, משווקת חטיף הבריאות Nature Valley בישראל, בשל חשד לגניבת עין במוצר Energy חטיף דגנים עם שיבולת שועל אגוזים ודבש.



בבקשה שהוגשה לבית המשפט המחוזי תל אביב באמצעות עו"ד ניר קהת וירון כהן ממשרד פרופ' יובל לוי ושות', מבקשת החברה למנוע משטראוס גרופ לשווק, למכור ולפרסם את המוצר ולאסוף אותו מבתי עסק אליהם שווק עד כה.



חברת ג'נרל מילס רשמה בשנת 2003 סימן מסחר על המילה קראנצ'י המופיעה על רקע ירוק, כצבע אריזת מוצרי החברה בישראל ובעולם, על מנת לבדל את המוצר ממתחריו בתחום. בבקשה טוענת החברה כי שטראוס גרופ החלה לשווק מוצר חטיף דגנים עם שיבולת שועל אגוזים ודבש דומה לשלהם ואף שינתה את מראה האריזה של המוצרים מסדרת Energy לצבעים הדומים לאלו של Nature Valley. גם מספר היחידות באריזות זהה - 5 חטיפים, כאשר באריזה הקודמת של Energy היו 6 מוצרים באריזה, נכתב בבקשה.



החשש שמעלה חברת ג'נרל מילס בבקשה מתייחס לכך שבעקבות הדמיון בין שני המוצרים הצרכן לא יבחין בכך שעל אף שהוא מעוניין במוצר של חברה אחת ייתכן והוא רוכש בטעות מוצר אחר.



במשרד עוה"ד שהגישו את הבקשה מטעם החברה טוענים כי "ברור ששינוי העיצוב של סדרת מוצרי סדרת Energy באופן שהאריזות יראו זהות כמעט לחלוטין לאריזות מוצרי Nature Valley אינו מקרי אלא מכוון ומטרתו הטעיית הצרכנים".



משטראוס גרופ נמסר בתגובה כי "אנרג'י של שטראוס משווקת מגוון רחב של מוצרים וטעמים ואין לה מוצרים זהים למוצרים של חברת Nature Valley. מעבר לכך, נכון לרגע זה, לא התקבלה במשרדי שטראוס גרופ תביעה שכזו ולכן אין ביכולתנו להגיב באופן קונקרטי. במידה ותתקבל תביעה שכזו, אנו נלמד את התביעה ונוכל להגיב בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully