וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: החששות מקריסת קרייזלר לא עוצרים את המשקיעים - החוזים העתידיים מורים על עליות של 1.5%

יעל פולק

30.4.2009 / 14:55

באוסקר גרוס העלו המלצה לצורן ל"קנייה"; היום יתפרסם נתון דורשי העבודה בארה"ב



החוזים העתידיים בוול סטריט מורים על פתיחה חיובית כשהאופטימיות של המשקיעים מתגברת על החשש מפשיטת הרגל האפשרית של ענקית הרכב קרייזלר. אתמול התנהל המסחר במגמה חיובית בהשפעת האופטימיות שהפגינו בבנק הפדרלי במבט לעתיד הכלכלי. סימנים שהצריכה ברבעון הראשון של 2009 חזרה לעצמה הובילו גם הם לתחושה טובה בקרב המשקיעים. בשעה זו מורים החוזים העתידיים על עליות של עד 1.5% בפתיחה.



אתמול ננעל המסחר בוול סטריט בעליות שערים. שוקי המניות בארה"ב התעלמו מנתוני התמ"ג שהיו הגרועים ביותר ב-50 השנים האחרונות ונסחרו בעליות: נאסד"ק עלה ב-2.3% לרמה של 1,711 נקודות - מעל לרף 1,700 הנקודות. דאו ג’ונס התחזק ב-2.1% לרמה של 8,183 נקודות ומדד S&P 500 הוסיף 2.2% לרמה של 873 נקודות.



בשוק הסולידי נרשמו ירידות במחירי איגרות החוב של ממשלת ארה"ב לתקופה של 10 שנים והתשואה עליהן עלתה ב-0.094% לרמה של 3.1%.



בגזרת המאקרו- היום יתפרסם נתון דורשי העבודה וקונצנזוס הכלכלנים עומד על כ-640 אלף דרישות, בדומה לחודש אפריל.



פימקו, חברת ניהול הקרנות, המנהלת את קרן האג"ח הגדולה בעולם, מעדיפה לרכוש אג"ח בכירות מאירופה על פני אג"ח דומות מארה"ב. זאת כיוון שפעולותיו של ממשל אובמה לעידוד הבנקים אינן כה ברורות. "אנו זקוקים ליותר בהירות בנוגע למעורבותו של הממשל האמריקאי בפעילות הבנקים," כתב בכיר בחטיבת פימקו בלונדון, "הממשלות באירופה נקטו בגישה עקבית וצפויה יותר".



סטארבקס, רשת בתי הקפה הגדולה בעולם, הודיעה אתמול על כך שרווחיה צנחו ב-77% ברבעון השני של שנת הכספים שלה, שהסתיים ב-29 במארס 2009, זאת על רקע הירידה החדה בהוצאות הצרכנים. הרווח הנקי של סטארבקס הסתכם ב-25 מיליון דולר, לעומת 108.7 מיליון ברבעון המקביל בשנה שעברה. היקף המכירות של הרשת ירד ב-7.6% ל-2.33 מיליארד.



ענקית הרכב קרייזלר, הנאבקת להימנע מפשיטת רגל, תגיש בימים הקרובים בקשה להגנה מפני פשיטת רגל, לאחר שהמגעים בין משרד האוצר האמריקאי לבין נושיה של יצרניות המכוניות התפוצצו - כך דיווחו היום העיתון "וול סטריט ג'ורנל" ובלומברג, אשר ציטטו גורמים המקורבים לחברה ולבית הלבן.



בבית ההשקעות אוסקר גרוס מרוצים מדו"חות הרבעון הראשון של צורן ומעלים את המלצתם מ-"החזק" ל-"קנייה". בבית ההשקעות מעלים את מחיר היעד למניה מ-6.5 דולרים ל-11 דולר. בתום המסחר אמש עמד מחיר המניה של צורן על 8.85 דולרים למניה, המשקפים לחברה שווי של כ-453 מיליון דולר. האנליסט זיו טל כותב כי הרבעון הראשון היה התחתית של תוצאות צורן וכעת אוסקר גרוס "בטוחים יותר ביכולתה של החברה לשמור על מצב המזומנים ביתרת שנת 2009".



אקטימייז, החברה הבת של נייס מערכות, העוסקת בניהול סיכונים עבור תעשיית השרותים הפיננסיים, חתמה על עסקה במספר מיליוני דולרים עם בנק שוויצרי בינלאומי גדול לאספקת חבילת פתרונות לפיקוח על תאימות למסחר בהון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully