וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר זיסאפל הגיש הצעת רכש ל-5% ממניות רדוויז'ן ב-6.3 ד' למניה - 10.8% מתחת למחיר השוק

ניר צליק

30.4.2009 / 16:25

זיסאפל מחזיק כבר ב-24.5% מהחברה; לפני כחודשיים נתקעה תוכנית רכישה עצמית של החברה בעקבות אחזקת זיסאפל



זהר זיסאפל, יו"ר דירקטוריון רדוויז'ן, הגיש הצעת רכש מיוחדת ל-5% ממניות החברה תמורת 6.3 דולרים למניה - מחיר הנמוך בכ-10.8% ממחירה של מניית רדוויז'ן בסגירת המסחר אמש. מאחר שהצעת הרכש נמוכה ממחיר המניה בשוק, קשה להאמין שמחזיקי המניות בחברה יתפתו למכור את מניותיהם לזיסאפל.



ייתכן שזיסאפל תכנן להגיש את הצעת הרכש לפני מספר שבועות, כשמחיר המניה היה נמוך יותר. כעת, משמחיר המניה עלה, אם הצעת הרכש שלו לא תענה - כצפוי, הוא יעלה את מחירה. רק בחודש האחרון זינק מחיר המניה של רדוויז'ן מ-5 דולרים ל-7.06 דולרים, מחיר המשקף לחברה שווי של כ-137 מיליון דולר.



זיסאפל הגיש את הצעת הרכש המיוחדת מאחר שהוא הגיע לאחזקה של 24.5% במניות החברה, ועל פי חוק החברות כדי לעבור אחזקה של 25%, יש להגיש הצעת רכש מיוחדת ללפחות 5% ממניות החברה, כפי שעשה. אם הצעתו תתקבל יגיע זיסאפל לאחזקה של 29.5% מהחברה. הצעת הרכש תפקע ב-1 ביוני.



רק לפני כחודשיים הגיעה החברה למצב בו היא התקשתה להמשיך את תוכנית הרכישה העצמית שלה, בהיקף של 30 מיליון דולר, לאחר שהשלימה רכישה של מניות בהיקף של כ-15 מיליון דולר. זאת, על רקע אחזקתו הגבוהה של זיסאפל במניות החברה. אילו רדוויז'ן התה ממשיכה את תוכנית הרכישה העצמית לא היה יכול זיסאפל להוסיף ולרכוש מניות ללא הצעת רכש מיוחדת. אולם כעת, אם הצעת הרכש של זיסאפל תתקבל, תוכל החברה להמשיך בתוכנית הרכישה העצמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully