וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי בנק הפועלים יפגינו מול משרדו של הנגיד פישר

חיים ביאור

30.4.2009 / 17:38

עובדי בנק ימחו נגד "המתקפה חסרת הרסן מצד המפקח על הבנקים ונגיד בנק ישראל נגד הנהלת הבנק"



הוועד הארצי של עובדי בנק הפועלים החליט לפתוח במערכה שתעצור את "המתקפות חסרות הרסן של נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, נגד הנהלת בנק הפועלים". הוועד, בראשות שרלי אמזלג, הודיע שהחל מיום שני, יתקיימו בסניפי הבנק "אסיפות הסברה" ובהמשך השבוע יזום הוועד הפגנה של עובדי הבנק מול לשכתו של הנגיד פישר בירושלים.



בחוזר שהפיץ אתמול בקרב 10 אלפים עובדי בנק הפועלים, אומר אמזלג כי בישיבת חירום שקיים הוועד גינו המשתתפים את "המתקפה חסרת הרסן מצד המפקח על הבנקים ונגיד בנק ישראל נגד הנהלת הבנק, תוך שימוש באמתלה של ניהול תקין". חברי הוועד טענו כי "נשכח מליבו של המפקח כי התנהלותו באמצעות כלי התקשורת תוך יצירת שמועות ופאניקה מיותרת, מביאה לפגיעה אנושה בתדמיתו וביציבותו של הבנק ובעשרות אלפי עובדים ובני משפחותיהם".



הישיבה, בה השתתף יו"ר חטיבת עובדי הבנקים בהסתדרות, ציון שמע, התקיימה בבית ההסתדרות בתל-אביב על רקע דרישת המפקח על הבנקים לבדוק את התנהלות הדירקטוריון של בנק הפועלים בראשות דני דנקנר, ואת הליך מינויו של ציון קינן למנכ"ל הבנק, במקומו של צבי זיו, שנאלץ לפרוש.



אמזלג הודיע כי הוועד דורש להיפגש עם פישר "כדי להביא לידיעתו את עמדתנו הבלתי מתפשרת ולתבוע ממנו להימנע מלגרום לזעזוע נוסף בבנק ולהפסיק את מחול השדים סביבו". הוא הוסיף: "גם אם נלך לשיטתו של המפקח ולפיה נפל פגם בתהליך המינוי של קינן, או נפלה טעות אחרת, אין זה מצדיק השתלחות חסרת רסן כלפי בנק הפועלים תוך פגיעה במוניטין שלו, כל זאת בשיטה סדורה שלך הדלפות, כאשר המטרה מקדשת את האמצעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully