וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירות הטלפונים הסלולרים בעולם צללו ב-13% ברבעון הראשון - הנפילה החדה מעולם

סוכנויות הידיעות

30.4.2009 / 18:14

צפויות לצנוח ב-10% ברבעון הנוכחי, לפי סטרטג'י אנליטיקס; זינוק של 123% במכירות iPhone



המכירות העולמיות של מכשירי טלפון הסלולריים נפלו ברבעון הראשון של השנה ב-13% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת - הנפילה החדה מעולם - ל-245 מיליון מכשירים, לפי נתוני חברת המחקר סטרטג'י אנליטיקס. החברה צופה כי המכירות הגלובליות צפויות לצנוח ב-10% ברבעון הנוכחי לעומת התקופה המקבילה.



כל חמש יצרניות מכשירי הטלפון הסלולרים הגדולות בעולם רשמו ירידה במכירותיהן במונחי יחידות ברבעון הראשון. יוצא הדופן היה מכשיר הסלולר אייפון (iPhone) של חברת אפל, אשר רשם זינוק של 123% במכירות ברבעון.



נוקיה הפינית, יצרנית הטלפונים הסלולרים הגדולה בעולם, רשמה נפילה של 19% במכירות לעומת הרבעון המקביל, ל-115.5 מיליון מכשירי סלולר. עקב כך, ירד הנתח של החברה בשוק הסלולר העולמי ל-38%, לעומת 41% ברבעון המקביל בשנה הקודמת.



סמסונג הדרום קוריאנית, יצרנית הטלפונים הסלולרים השנייה בגודלה בעולם, רשמה ירידה של 1% במכירות, ל-46.3 מיליון מכשירים, ונתח השוק שלה גדל ל-19% לעומת 16% ברבעון המקביל. מתחרתה הדרום קוריאנית, LG - היצרנית השלישית בגודלה בעולם - רשמה ירידה של 7% במכירות, ל-24.4 מיליון מכשירים, אך נתח השוק הגלובלי שלה נותר ללא שינוי ברמה של 9%.



מוטורולה, היצרנית הרביעית בגודלה בעולם, וסוני אריקסון, החמישית, רשמו את הנפילות החדות ביותר במכירותיהן בקצב יצרניות מכשירי הסלולר הגדולות. מכירות מוטורולה נפלו ב-46% ל-14.7 מיליון מכשירים, ומכירות סוני אריקסון צנחו ב-40% ל-14.5 מיליון מכשירים.



מכירות מכשירי הסלולר אייפון של אפל גדלו ברבעון ל-3.8 מיליון מכשירים, לעומת 1.7 מיליון מכשירים בתקופה המקבילה בשנה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully