וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה בילתה ציפי לבני בחג

מאת ליאור דטל ומורן הרפז

1.5.2009 / 8:09

גם המאיון העליון אוהב לנפנף ביום העצמאות: בכירי המשק הגיעו בערב החג למסיבה המונית בביתו של יוסי מימן, משם גלשו למסיבה אצל בני הזוג יפו וקינחו למחרת במסיבת צהריים אצל ארז מלצר ■ חיות המסיבות שלא הסתפקו במסיבה של המימנים, כמו סטנלי פישר, הגיעו באותו ה



>> בכירי קהילות העסקים והפוליטיקה בישראל, שרק לפני שבועיים נפגשו כדי לחגוג יחד את המימונה, קיבלו ביום העצמאות הזדמנות נוספת להרים כוסית. ביום שלישי בערב, כשאת רחובות הערים הציפו חוגגים, דילגו הבכירים בין מסיבה נוצצת אחת לשנייה. בין המארחים: יוסי והלית מימן, בעלי קבוצת מרחב ומבעלי ערוץ 10, שערכו מסיבה בחצר משרדי חברת מרחב; משה ופנינה אדרי בעלי הסינימה סיטי שערכו מסיבה בביתם; יוסי בכר לשעבר מנכ"ל משרד האוצר, שערך גם הוא מסיבה בביתו; כמו גם אריאל ועליזה יפו, לשעבר בעלי חברת רמט.
תצלומים: אורן זיו ורוני שיצר / ג'יני



היו גם מי שאירחו את הבכירים בבוקר יום העצמאות: ארז מלצר, מנכ"ל גדות ולשעבר מנכ"ל אפריקה ישראל, הזמין לביתו את שלמה ינאי, אבי פישר וצביקה לבנת. עמי פדרמן, מבעלי רשת מלונות דן, היה מבין המארחים בביתם בבוקר יום רביעי.



החגיגה שגנבה את ההצגה ללא ספק היתה של המימנים, שמסיבות יום העצמאות שהם עורכים הפכו לאירוע חובה עבור בכירי המשק. בין 500 המוזמנים שקיבלו הזדמנות לחגוג את יום העצמאות ה-61 על הדשא במשרדי מרחב בהרצליה הופיעו: נגיד בנק ישראל סטנלי פישר, המשנה לראש הממשלה, סילבן שלום ורעייתו ג'ודי ניר-מוזס-שלום, השר לענייני מיעוטים אבישי ברוורמן, שר התמ"ת בנימין (פואד) בן-אליעזר, יו"ר הכנסת היוצאת דליה איציק, ח"כ אלי אפללו ויו"ר מרצ לשעבר יוסי ביילין. אל הפוליטיקאים הצטרפו אנשי העסקים אלפרד אקירוב, נועם לניר, ישי דוידי, ארז מלצר, אורי דורי, יוסי ורדי, יוסי רוזן, עמיקם כהן, אריה מינטקביץ', מיכאל שטראוס, שלום זינגר ורעייתו לעתיד נאווה ברק, רקפת רוסק עמינח וצבי זיו.



האורחים נהנו מהופעה של להקת אתניקס וממכונה שהפריחה לאוויר בלונים בצורת מגן דוד ויוני שלום. מימן הנרגש לא שכח לעדכן את הנוכחים בתוצאה המאופסת של משחק חצי גמר גביע האלופות שנערך במקביל. אבל האטרקציות האומנותיות לא הסתכמו במוסיקה ובלונים. אל האירוע הגיעו גם נציגי ערוץ 10 - מודי פרידמן, ומנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי - כמו גם כמה טאלנטים בולטים: גיא זוארץ ויעל בר-זוהר, רביב דרוקר וענת גורן, ליאור שליין ובת זוגו מירב מיכאלי, גלית גוטמן וזיו קורן, רפי רשף ונורית גלרון, אלון בן-דוד ולילך יפה, כתב מעריב ואשתו בן והילה כספית ומגיש החדשות בערוץ הראשון ינון מגל.



חיות המסיבות שלא הסתפקו במסיבה של המימנים, כמו סטנלי פישר, הגיעו באותו הערב גם למסיבה המסורתית של הזוג יפו. למסיבה זו הגיעה גם אורחת חשובה שלא נכחה במסיבה של המימנים - יו"ר האופזיציה ציפי לבני - שהסתתרה מאחורי מאבטחיה בכניסה למסיבה. יחד עם פישר ולבני חגגו גם עורך דינה של שרי אריסון, פיני רובין - שכבר נפגש כמה פעמים בשבועות האחרונים עם פישר ואריסון בעניין בקשתו של פישר להדיח את יו"ר הפועלים דני דנקנר. עוד היו במסיבה אלפרד וחווה אקירוב, יהודה ותמי רוה, יו"ר קבוצת דלק גבי לסט וגדעון וחנה המבורגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully