וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקיו עולה ב-1% על רקע נתוני מקרו מעודדים שהתפרסמו: הבנק היפאני המרכזי מעריך שהתאוששות אפשריח

רונית דומקה

1.5.2009 / 8:41

אתמול העריך הבנק המרכזי של יפאן כי הכלכלה היפאנית תתאושש ותחזור לצמיחה ב-2010



המסחר בשאר הבורסות המרכזיות באסיה לא מתקיים היום לרגל ה-1 במאי



בורסת טוקיו עולה היום ב-1%, על רקע נתוני מקרו מעודדים והערכתו של הבנק המרכזי להתאוששות אפשרית של כלכלת יפאן. שאר הבורסות המרכזיות באסיה סגורות היום לרגל ה-1 במאי.



אתמול העריך הבנק המרכזי של יפאן כי הכלכלה היפאנית - שהיא השנייה בגודלה בעולם - תתאושש ותחזור לצמיחה ב-2010, לאחר שתרשום צמיחה שלילית של 3.1% בשנת הכספים הנוכחית. עוד פורסם אמש, כי התפוקה התעשייתית ביפאן עלתה ב-1.6% בפברואר, לראשונה מזה שישה חודשים, בעוד שהיצוא עלה ב-2.2% בפברואר - עלייה ראשונה של היצוא מיפאן מאז מאי 2008.



מניית מיצובישי קורפ, חברת המסחר הגדול ביפאן, עולה ב-5.7% בעוד שמניית המתחרה, מיצוי אנד קו קופצת 6%, על רקע העלייה במחירי הסחורות, המהוות יותר ממחצית מרווחיהן של שתי החברות.



פאנוק, יצרנית הרובוטים התעשייתיים הגדולה ביפאן, עולה ב-3.1%, לאחר שהביקוש להם עלה במארס ואפריל.



מניית פוג'יטסו רושמת זינוק של 15.7% לרמה הגבוהה ביותר זה כמעט 20 שנה, לאחר שיצרנית השרתים הגדולה ביפאן דיווחה כי היא צפויה לשוב לרווחיות בשנת הכספים הנוכחית, על רקע צמצום הפסדיה בתחום השבבים.



מניות הפיננסים ביפאן רושמות ברובן ירידות היום: מניית מיצובישי UFJ, הבנק הגדול ביפאן, יורדת ב-1.1%, מניית מיזוהו פייננשל יורדת ב-0.5%. מניית חברת הביטוח מיצוי סומיטומו נופלת 3.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully