וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזוג מהסרטים: סוכנויות השחקנים וויליאם מוריס ואנדבור התמזגו ביניהן

סוכנויות הידיעות

3.5.2009 / 10:02

המיזוג בין וויליאם מוריס בת ה-111 ואנדבור בת ה-14 מגיע ממקום של חולשה, לפי "אקונומיסט"



לאחר תקופת חיזור ממושכת, שני מוסדות הוליוודיים התמזגו ביניהם ב-27 באפריל. השותפה הותיקה והרצינית במיזוג היא סוכנות האמנים וויליאם מוריס, שפועלת מאז שנת 1898. השניה היא סוכנות אנדבור, צעירה בת 14, אשר החתימה כוכבים עולים רבים. אם הגילדות של הוליווד והרשויות בארה"ב יאשרו את המיזוג, התוצאה תהיה סוכנות שחקנים אשר תתחרה בענקית בתחום - קריאייטיב ארטיסטס אייג'נסי.



באופן עקרוני זהו יכול להיות מיזוג מצויין, כך העריך העיתון "אקונומיסט". וויליאמס מוריס משגשגת בייצוג אמנים מעולם המשחק, התסריט והמוסיקה, וכעת גם בתחום הריאליטי. אנדבור חזקה בייצוג כוכבי טלוויזיה.



העיתון "אקונומיסט" העריך כי מיזוג בין שתי חברות הייצוג מגיע מתוך חולשה. בימים אלה תאגידי המדיה שולטים בשוק, והם בעלי היד העליונה במרבית הדיונים על חוזי העסקה ושכר. בהובלת פוקס, אולפני הסרטים מקשיחים את עמדותיהם ומאלצים את הכוכבים הרבים לוותר על תשלומים גדולים מראש, בתמורה לנתח גדול יותר מהרווחים אם הסרט יכניס כספים רבים, ורבים מהסרטים לא מכניסים.



האולפנים יוצרים פחות ופחות תוכניות טלוויזיה, דבר אשר מביא פחות לשידור תכנים בסינדיקציה - מקור הכנסות חשוב לסוכנויות הייצוג. מופעי מוסיקה עדיין מניבים הכנסות נאות, אך בעולם המוסיקה חוששים שדור האייפוד יילך פחות ופחות להופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully