וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בוול סטריט: צונאמי של דו"חות; גולת הכותרת - נתוני התעסוקה בארה"ב ביום שישי

הדר תדמור

3.5.2009 / 13:07

AIG, בלאקרוק, ניוז קורפ וחברות ישראליות רבות יהיו בין המדווחות השבוע



מאת הדר תדמור וניר צליק



השבוע צפוי להתאפיין בשטף עז של דו"חות כלכליים. חלק נכבד מהחברות הישראליות הנסחרות בוול סטריט צפויות לפרסם את דו"חותיהן השבוע. פרסום נתוני התעסוקה בארה"ב לחודש אפריל בסוף השבוע צפוי להיות הדובדבן שבקצפת.



ביום שני תפרסם ממשלת ארה"ב את נתוני ההשקעות בבנייה בארה"ב לחודש מארס. לפי ההערכות האנליסטים בארה"ב, ההשקעות ירדו ב-1.4% לעומת חודש פברואר. עוד ביום שני יפורסמו דו"חותיה של ענקית הסלולר ספרינט נקסטל.



בגזרת הישראליות: ביום שני יפרסמו חברת השבבים DSPG, ספקית תוכנת הדואר הבידורי אינקרדימייל ורדוור את דו"חותיהן. בנוסף, תפרסם פאנדטק, העוסקת בעיבוד שילומים את דו"חותיה. בנוסף, תפרסם אורבוטק, יצרנית ציוד הבדיקה למסכים שטוחים, את תוצאותיה.



ביום שלישי תפרסם ענקית בתי הקזינו, לאס וגאס סנדס, של המיליארדר שלדון אדלסון, את דו"חותיה לרבעון הראשון. באותו היום תפרסם גם ענקית הבידור האמריקאית וולט דיסני את דו"חותיה. מדד מנהלי הרכש למגזר הייצור של מכון המחקר ISM יפורסם גם הוא באותו היום.



ביום שלישי צפויות שבע חברות ישראליות לפרסם את דו"חותיהן, יצרנית השבבים סיוה, נס טכנולוגיות, ענקית התרופות הגנריות טבע, ספקית פתרונות שיחות הוועידה בווידיאו רדוויז’ן, ספקית פתרונות ההגנה לדואר קומטאצ’, וחברת שירותי הקול על גבי רשת האינטרנט אודיוקודס תפרסם את דו"חותיה לאחר המסחר. בנוסף, תפרסם פאנדטק, העוסקת בעיבוד שילומים את דו"חותיה.



במרכז תעמוד ענקית התרופות הגנריות טבע, שתפרסם את הדו"חות לפני פתיחת המסחר בוול סטריט. האנליסטים המסקרים את החברה מצפים בממוצע להכנסות של 3.4 מיליארד דולר ולרווח של 68 סנט למניה.



ביום רביעי תפרסם קרן ההשקעות בלאקסטון את דו"חותיה לרבעון הראשון, כך גם ענקית המדיה ניוז קורפ, של איל המדיה רופרט מרדוק. באותו היום תפרסם גם סיסקו, יצרנית ציוד רשתות התקשורת הגדולה בעולם, את דו"חותיה הרבעוניים.



ביום רביעי יפרסמו את דו"חותיהן קליקסופטוור, אלווריון, וולטייר, נובה מכשירי מדידה, ECTel, אלון USA וגיוון אימג'ינג.



ביום חמישי תפרסם ענקית הביטוח האמריקאית AIG את דו"חותיה לרבעון הראשון של 2009. ברבעון הרביעי דיווחה AIG על הפסד ענק של 61.6 מיליארד דולר, ההפסד הגדול ב-90 שנותיה של החברה, והוא שווה ל-460 אלף דולר בכל דקה של הרבעון הרביעי. באותו היום תפרסם גם KKR פייננשל דו"חותיה לרבעון הראשון, כך גם מפעילת הבורסות נאסד"ק.



ביום חמישי יפרסמו איזיצ'יפ, וראז ונייס את תוצאותיהן, כאשר האנליסטים המכסים את נייס מצפים להכנסות של כ-146 מיליון דולר ולרווח של 35 סנט למניה. ממשלת ארה"ב תפרסם את נתוני פיריון העבודה ואשראי הצרכנים באותו היום.



ביום שישי תפרסם ממשלת ארה"ב את דו"ח התעסוקה לחודש אפריל. לפי הערכות האנליסטים, שיעור האבטלה בארה"ב עמד על 8.9% בחודש שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully