וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT בידור ישראלי ממתג את עצמו מחדש ומעלה שתי סדרות חדשות:"שדרג את הסלב" ו"צמדים"

אופיר בר-זהר

3.5.2009 / 14:45

ערוץ HOT בידור ישראלי יצטרף למיתוג מחדש של ערוצי הבית של HOT וה-HOT V.O.D, ויכלול שפה עיצובית חדשה



ערוץ HOT בידור ישראלי יעבור מיתוג מחודש בעלות של כחצי מיליון שקל החל מיום שישי, ה-1.5.09 ויציג לוח שידורים חדש הכולל שתי סדרות מקור חדשות: "שדרג את הסלב" ו"צמדים".



ערוץ HOT בידור ישראלי יצטרף למיתוג מחדש של ערוצי הבית של HOT וה-HOT V.O.D, ויכלול שפה עיצובית חדשה, צבעים חדשים, המייצגים את הערוץ, ועיצוב מחדש של לוגו הערוץ. הסלוגן שמלווה את השקת המיתוג של הערוץ הוא - "איך אתם אוהבים את הכוכבים שלכם?"



במסגרת המיתוג מחדש יעלה הערוץ שתי סדרות מקור שילוו את ההשקה מחדש של עיצוב הערוץ: הסדרה הדוקומנטרית - "שדרג את הסלב" - סדרה בת 16 פרקים המלווה ארבעה כוכבים מקומיים, שרוצים לעשות שינוי בקריירה בעזרת קואצ'רית המתמחה בעבודה עם סלבריטאים. ארבעת המשתתפים בסדרה הם אילנה אביטל, רודריגו, דניאלה פיק ושלומי בראל. הקואצ'רית היא דלית אליהו.



בנוסף, ישיק הערוץ במקביל לעליית המיתוג מחדש את הסדרה הדוקומנטרית "צמדים", סדרה בת ארבעה פרקים, העוקבת אחר היצירה בצמד. ארבעת הצמדים שמככבים בסדרה, כל אחד בפרק העומד בפני עצמו - ארקדי דוכין ומיכה שיטרית, קרן פלס ומיקי מסיקה, האחים בני ואורי ברבש ועדנה מזיא וענת גוב. אורך כל פרק יעמוד על 50 דקות. עלות הפרויקט מוערכת במליוני שקלים, והיא חלק מהיצירה המקורית של חברת HOT. את הסדרה מפיקה מטר הפקות. במאית: אדוה בלזם.



"ערוץ הבידור הצליח להפוך תוך שלוש שנים בלבד, מאז השקתו, לבית היחיד בטלוויזיה של תעשיית הבידור והתרבות המקומית. הערוץ נוגע בצורך אמיתי של הקהל, ולראייה - תכנים הנוגעים לעולם הבידור ולכוכבים משודרים היום בלב הפריים טיים של ערוץ 2" אומרת רינת קליין, מנהלת הערוץ. "אנחנו נותנים לקהל הצצה לעולם הבידור התרבות והסלבס על כל גווניו - מכל זווית אפשרית. נמשיך לפתח את תכני הערוץ ולהתחדש במותגים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully