וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עופר ומיקי רוזנטל יילכו לבית המשפט: תביעת הדיבה על "שיטת השקשוקה" לא תימחק על הסף

אופיר בר-זהר

3.5.2009 / 15:16

עו"ד רונאל פישר המייצג את רוזנטל: נוותר על הרבה הליכי ביניים כדי להביא את עופר בהקדם לדוכן העדים



בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל היום את החלטת הצדדים בפרשת הסרט "שיטת השקשוקה": עידן עופר ומיקי רוזנטל הסכימו למחיקת הבקשה לערעור לבית המשפט. לאור זאת, התביעה תגיע להתברר בבית המשפט.



בתחילת 2008 הגיש עידן עופר תביעת לשון הרע בסך של מיליון שקל נגד העיתונאי מיקי רוזנטל, לאחר שרוזנטל הפיק את הסרט "שיטת השקשוקה", אשר עסק בעסקיה של משפחת עופר ובנושא ההפרטה. עופר, המיוצג על ידי עו"ד צבי גלמן ממשרד אריאל שמר ושות', טען כי רוזנטל פועל זה שנים נגדו ונגד משפחתו, ומנצל את כוחו ומעמדו בתקשורת כדי לפגוע בהם באופן כפייתי. כחודש לאחר הגשת התביעה, הגיש רוזנטל בקשה לדחות את התביעה על הסף בטענה כי מדובר בהליך סרק ובניסיון להלך עליו אימים.



לאחר ששופטת בית המשפט השלום בת"א, אביגיל כהן, דחתה את בקשת רוזנטל, הוא הגיש בקשת רשות ערעור לבית המשפט המחוזי. כעת הסכימו הצדדים לוותר על מחיקת בקשת רוזנטל לערעור על תביעת הדיבה.



עידן עופר טען באמצעות פרקליטו כי יש לסיים את סאגת בקשות הסרק של רוזנטל, שנועדו להימנע מדיון בטענות נגדו. עורך דינו של רוזנטל, רונאל פישר, אמר לעומת זאת כי "כיוון שאנחנו מאוד מעוניינים להגיע לרגע המיוחל שבו אדון עידן עופר יעלה ויבוא לדוכן העדים, כל דבר שמעכב את זה הוא לא טוב לנו, ולכן מחקנו את ההחלטה. נוותר גם על הרבה מאוד הליכי ביניים אחרים שלרוב עורכי דין עומדים עליהם - הכל על מנת להביא את עידן לדוכן העדים מהר ככל האפשר, והמבין יבין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully