וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי שירותי בריאות כללית ישביתו מחר את סורוקה

רוית הכט

3.5.2009 / 16:01

מחריף מאבק ארגון עובדי שירותי בריאות כללית: לאחר השבתת ביה"ח העמק בעפולה העובדים ישביתו מחר את סורוקה בעקבות סירוב האוצר לתוספת שכר לעובדי המינהל והמשק

מחריף הסכסוך בשירותי בריאות כללית. החל ממחר ישבית ארגון עובדי קופ"ח כללית את ביה"ח סורוקה בבאר שבע. זאת, בעקבות סירובו של האוצר להגיע להסכם עבודה עם הארגון, בהקשר לתביעות עובדי המנהל, המשק וכוחות העזר.

השבתת ביה"ח סורוקה היא חלק מהמאבק המתמשך של ארגון עובדי קופ"ח כללית, שהחל בשבוע שעבר בשיבושים בפעילות הקופה, ונמשך עד לרגע זה בהשבתת ביה"ח העמק בעפולה.

ארגון עובדי קופת חולים כללית תובע לעדכן את הגדרת התפקידים של עובדי המנהל, המשק וכוחות העזרף, שלא עודכן במשך שנים ארוכות. לטענת הארגון, במהלך אותן שנים נוספו על העובדים מטלות רבות ונגרמה שחיקה עמוקה בשכרם.

ביה"ח סורוקה משרת את כל מרחב הנגב מקריית הערבה, אזור המונה למעלה ממיליון איש. בית החולים מעסיק כ- 2,700 עובדים מתוכם 700 עובדי מנהל ומשק וסניטרים.

לדברי פרוספר בן חמו, יו"ר ארגון עובדי קופת חולים כללית, "עד שלא יוסדר ענייני של עובדי הדירוג האחיד בכללית יימשכו העיצומים ויושבתו בתי חולים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully