וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה להיות חבר של אובמה? הבית הלבן פתח חשבונות בפייסבוק, מיי ספייס וטוויטר

סוכנויות הידיעות

3.5.2009 / 17:17

עד כה משכו העמודים של הבית הלבן באתרים אלה למעלה מ-100 אלף מעריצים, בעיקר בפייסבוק, לפי בלומברג



הבית הלבן החל להשתמש בשירותי פייסבוק, מיי ספייס, וטוויטר, כדי ליצור קשר ישיר עם מיליוני אמריקאים באתרי הרשתות החברתיות, כך דיווחה בלומברג.



הממשל של נשיא ארה"ב, ברק אובמה, יצר לבית הלבן עמודים באתרי הרשתות החברתיות פייסבוק ומיי ספייס, ובאתר המיקרו בלוגינג הפופולרי טוויטר – כך דווח באתר הבית הלבן. נכון לאתמול משכו העמודים של הבית הלבן באתרים אלה למעלה מ-100 אלף מעריצים, בעיקר בפייסבוק.



הבית הלבן משתמש בימים אלה גם בשירותיו של אתר שיתוף קבצי הוידיאו יו טיוב, בבעלות גוגל, ובאתר הצילומים פליקר של יאהו. בתקופת הבחירות השתמש אובמה רבות בשירותיהם של האתרים פליקר ופייסבוק כדי להגיע לבוחרים הצעירים יותר.



"האתר של הבית הלבן הוא כלי חשוב ליצירת קשר בין תושבי ארה"ב לממשל באמצעות האינטרנט, אבל הוא לא האמצעי היחיד", כך נכתב בבלוג של הבית הלבן. "הטכנולוגיה משפיעה רבות כיצד – ואיפה – אנחנו יכולים לצרוך מידע וליצור קשרים אחד עם השני", נכתב.



בעמודים של הבית הלבן בפייסבוק ובמיי ספייס הוצבו תמונות של אובמה, ומחשבותיו על שופט בית המשפט העליון הפורש דיוויד סאוטר. בתכתובות של הבית הלבן בטוויטר מצוין משחק כדורסל של הנשיא עם קבוצת הנשים של אוניברסיטת קונטיקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully