וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פייננשל טיימס": בנק אוף אמריקה מתכונן לגיוס 10 מיליארד דולר בעקבות מבחני העמידות

רויטרס

4.5.2009 / 8:29

סיטי, בנק אוף אמריקה, ולס פארגו ו-PNC פייננשל מנסים לשכנע את הממשל כי להם צורך בגיוס הון



בנק אוף אמריקה מכין תוכנית לגיוס הון בסך למעלה מ-10 מיליארד דולר, אף כי הבנק, ביחד עם סיטי, מנסים עוד לשכנע את הממשל האמריקאי כי אינם זקוקים למימון נוסף. כך דיווח "פייננשל טיימס". שני הבנקים, כמו גם בנקים נוספים, לפי הערכות, נמצאים במגעים עם הממשל האמריקאי בעקבות תוצאות מבחן העמידות, בנוגע למידת עמידותם ולצעדים שביכולתם לנקוט לשיפורה.



ממצאי מבחני העמידות שבוצעו ל-19 הבנקים הגדולים בארה"ב צפויים להתפרסם ביום חמישי. במקור אמורות היו התוצאות להתפרסם כבר היום, אך הבנקים ביקשו שהות להגיב עליהן ולדון בהן עם הממשל טרם פרסומן. לפי הערכות, ביום חמישי יודיע הממשל כי כל הבנקים במצב טוב, אך כי חלקם זקוקים לגיוס הון נוסף על מנת להגן עליהם מפני אפשרות של החמרת המיתון.



"פייננשל טיימס" דיווח, מפי מקורות המקורבים למצב, כי סיטי, בנק אוף אמריקה ושני בנקים נוספים אמורים היום לנסות לשכנע את משרד האוצר האמריקאי ואת הבנק הפדרלי כי תוצאות מבחני העמידות שביצע הבנק הפדרלי היו פסימיות מדי.



עוד דיווח "פייננשל טיימס" כי תוצאות מבחני העמידות הראו כי בנק אוף אמריקה, שכבר קיבל סיוע בסך 45 מיליארד דולר מהממשל האמריקאי, זקוק ליותר מ-10 מיליארד דולר נוספים. לפי העיתון, גם הבנקים ולס פרגו ו-PNC פייננשל ייאלצו לגייס הון נוסף, אם לא יצליחו לשכנע את הממשל שתוצאות הבדיקה שלו שגויות. "וול סטריט ג'ורנל" דיווח ביום שישי כי סיטי עשוי להזדקק לגיוס הון נוסף בסך 10 מיליארד דולר. דובר הבנק הפדרלי לא מסר תגובה לדיווח. נציגי בנק אוף אמריקה לא השיבו לבקשת תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully