וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט: נסקר באופן נרחב את ספורט הנכים בארץ עד לאולימפיאדת לונדון 2012

אופיר בר-זהר

4.5.2009 / 11:16

הערוץ סיכם על ליווי המשלחת עם ההתאחדות הישראלית לספורט נכים, המשמשת כארגון הגג של כל ארגוני הנכים



ערוץ הספורט מאמץ את ספורט הנכים בישראל: הערוץ יעניק חשיפה טלוויזיונית וסיקור נרחב לספורט הנכים בארץ עד לאולימפיאדת לונדון 2012. כבר ביום שני הקרוב יועבר בשידור ישיר גמר גביע המדינה בכדורסל בכיסאות גלגלים. ערוץ הספורט סיכם על ליווי המשלחת עם הנהלת ההתאחדות הישראלית לספורט נכים, המשמשת כארגון הגג של כל ארגוני הנכים בישראל, ביניהם: ארגון נכי צה"ל, עמותת אתגרים, איל"ן, ארגוני העיוורים, ונוספים.



במסגרת הסכם האימוץ, ערוץ הספורט יעניק חשיפה תקשורתית נרחבת בפלטפורמות השידור השונות שלו לתחרויות השונות בענפי ספורט הנכים. ערוץ הספורט ישדר גם את גמר הפלייאוף בכדורסל כסאות גלגלים שייערך במהלך חודש יוני הקרוב, וכן יסקר וישדר מטורניר הכדורסל הבינלאומי שייערך בישראל בחודש ספטמבר כהכנה לאליפות אירופה. לספורטאים הנכים הישראלים מסורת של הצלחה גדולה באולימפיאדות הנכים. מאתונה חזרו הספורטאים הישראלים עם 13 מדליות ומאולימפיאדת בייג'ין שהתקיימה בשנה שעברה חזרו עם 6 מדליות נוספות.



יו"ר ההתאחדות הישראלית לספורט נכים, דני בן אבו, מסר: "ספורט הנכים קופח במשך שנים על ידי הגורמים הממשלתיים בנושא התקצוב, וכעת אנו נמצאים בשיאו של המאבק לשוויון הזדמנויות בחברה הישראלית ולסיום הקיפוח והעוול שנעשה לספורטאינו - שבעיני הם הספורטאים האמיתיים של ישראל. אנו מברכים את ערוץ הספורט על ההחלטה לסייע לנו בחשיפה התקשורתית של הספורטאים הנהדרים הללו שמסמלים את ניצחון הרוח על מגבלות הגוף".



מנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר: "אנחנו גאים ללוות את ספורט הנכים בישראל, לפחות עד אולימפיאדת 2012. ערוץ הספורט הוא הבית של כל הספורט והספורטאים בישראל, ומעתה זה כולל באופן מובהק גם את ספורט הנכים בארץ. אנו בערוץ הספורט רואים חשיבות עצומה במתן חשיפה ובמה לספורט הנכים. אנו מקוים שגם גופי שידור אחרים ילכו בעקבותינו, ויעניקו חשיפה תקשורתית ראויה לציבור הנכים, לא רק בתחום הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully