וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר עובדי הפועלים: "הסכמנו עם דנקנר שלא יפוטרו עובדים"

יו"ר ועד העובדים של בנק הפועלים, שרלי אמזלג, מסביר את תמיכתו הבלתי מסוייגת בהנהלת הפועלים. בשעה זו מפגינים העובדים מול בנק ישראל: "אנו נלחמים על הבית שלנו"

גדעון צנטנר


(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: ענת ברק)

"הגענו להבנות עם היו"ר דני דנקנר לגבי שינויים מבניים שבכוונת ההנהלה לבצע - וההתקפות החריפות וחסרות הרסן של המפקח על הבנקים עלולות להוביל למצב חדש שבו ההבנות עמנו לא יקויימו. לאור האמור לעיל החליט ועד העובדים שלא לשבת מנגד בעת מתקפה חסרת תקדים על הבנק - ואנחנו מצפים מנציגי העובדים להגיע להפגנה". כך כתב יו"ר ועד עובדי בנק הפועלים, שרלי אמזלג, באגרת ששלח ל-12 אלף עובדי הבנק לקראת הפגנת ועד עובדי בנק הפועלים היום מול בנק ישראל.

במכתב טוען אמזלג: "כזכור, במהלך המו"מ הושגו הבנות בינינו לבין יו"ר הדירקטוריון באשר לאופן שבו יתבצעו שינויים אלו. כך למשל הוסכם, כי לא יפוטרו עובדים. הפיילוט ייושם על חלק מהסניפים ובכל מקרה כל שינוי שבכוונת ההנהלה לבצע ייעשה בתיאום ובהסכמה של ועד העובדים".

אמזלג כותב עוד, כי "ועד העובדים הצליח במו"מ קדחתני לשנות חלקים נרחבים מהתוכנית שהיו עשויים לפגוע בעובדים". על פי המכתב, התוכנית המקורית כללה ניוד של אלפי עובדים תוך פגיעה בתנאי העסקתם וייתור עבודתם של אלפי עובדים נוספים. לדבריו, "בעקבות התערבות ועד העובדים הושגה הסכמה שלא יפוטרו עובדים ולא תתקיים פגיעה בתנאי עבודתם".

בשעה זו מקיימים העובדים את הפגנתם מול בנק ישראל בירושלים. אמזלג קרא בהפגנה לבנק ישראל להיכנס להידברות עם הנהלת הבנק כדי למנוע פגיעה בעובדים. "אנחנו נלחמים על מקום העבודה שלנו, על הבית שלנו ועל עתיד ילדינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully