וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תתיר שימוש בסימנים מסחריים כמילות מפתח לחיפוש עבור מפרסמים

מעיין כהן

4.5.2009 / 12:29

המשמעות: חברות יוכלו להופיע כתוצאות בתשלום כאשר המשתמש חיפש שם של חברה מתחרה



גוגל הודיעה היום כי תפסיק לפקח על תלונות בנושא שימוש בסימנים מסחריים כמילות מפתח לפרסומות המוצגות למשתמשים בישראל. המשמעות היא כי חברה המפרסמת בגוגל ישראל תוכל להשתמש בסימנים מסחריים שאינם שלה כמילות מפתח.



במהלך זה מיישרת ישראל קו עם ארה"ב, קנדה, בריטניה ואירלנד, אשר כבר אימצו מדיניות זו לפני מספר שנים. השינוי במדיניות בישראל הינו במסגרת מהלך הכולל 180 מדינות בעולם והוא ייכנס לתוקף בעוד חודש.



עד היום היו מפרסמים בישראל ובמדינות נוספות יכולים "לחסום" את השימוש בסימני מסחר רשומים בפני מתחריהם. אחד המקרים המפורסמים בארץ בנושא זה היה ב-2006, כאשר חברת האופנה מתאים לי הגישה לבימ"ש בקשה לצו מניעה שיאסור על רשת קרייזי ליין לעשות שימוש בסימן המסחר של מתאים לי. התביעה נדחתה.



מדיניות השימוש משתנה רק באשר למילות החיפוש, ולא למילים בתוך המודעה עצמה. לדוגמה: חברת תיירות מתחרה תוכל לקנות את מילת החיפוש "איסתא", שעד היום היתה "חסומה", אולם לא תוכל להשתמש במילה זו במודעותיה.



לדברי אייל חן, סמנכ"ל מדיה וטלקום בגוגל ישראל, "גוגל שואפת להציג למשתמשים את המידע הרלוונטי והנרחב ביותר הן בתוצאות חיפוש והן בפלטפורמת הפרסום, ובמהלך זה אנו מציעים למשתמשים מבחר גדול יותר, שיאפשר להם לעשות את הבחירה הטובה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully