וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדסית ביו החזקות גייסה כ-18.5 מיליון ש"ח בהנפקה פרטית

פז וייסמן

4.5.2009 / 14:17

החברה תשתמש בכסף המגויס לקדם את מוצריהן של החברות בפורטפוליו בקצב אגרסיווי יותר לקראת ניסוי קליני



חברת הדסית ביו החזקות תגייס בהנפקה פרטית כ-18.5 מיליון שקל. הגיוס נעשה על ידי הקצאת 23.6 מיליון מניות חדשות ו-12 מיליון אופציות של חברת הדסית שירותי מחקר, חברת בת של הדסית. הנהלת החברה תשתמש בכסף המגויס במטרה לקדם את מוצריהן של החברות בפורטפוליו בקצב אגרסיווי יותר לקראת ניסוי קליני, אשר צפוי להתחיל במהלך 12-18 החודשים הקרובים.



הדסית ביו אחזקות (HDST) הוקמה על ידי הדסית (חברת היישום של בית חולים הדסה) ב-2005 מתוך מטרה לקדם את הידע והניסיון שנצבר, במעבדות המחקר של בית חולים הדסה. הדסית ביו אחזקות מרכזת כ-9 חברות ביוטכנולוגיה שכולן נמצאות אחרי הוכחת הצלחה בשלבי ההיתכנות - יעילות התרופות במודל בעלי-חיים ולפני כניסה לשלבי ניסויים קליניים בבני אדם. החברות פועלות בתחומי הסרטן, מחלות דלקתיות ושיקום רקמות באמצעות תאי גזע - תחומים בהם לבית חולים הדסה ידע רב ושם עולמי כמוביל.



לפני כשבועיים חברת פורטפוליו של הדסית, הסטארט אפ טולרקס (Tolarex), קיבלה אישור ממשרד הבריאות להתחיל בניסוי Phase I/IIa. הניסוי יבדוק את יעילות ובטיחות התרופה במחלת השתל נגד תא מאחסן שמתפתחת אצל מרבית חולי הסרטן הנזקקים להשתלת מח עצם. החברה מפתחת טיפול תרופתי למחלות אוטואימוניות ודלקתיות. הניסוי מתוכנן להתחיל בקרוב ולהסתיים במהלך השנה הקרובה, הוא יתבצע בשני מרכזים רפואיים בארץ וישתתפו בו כ-12 חולים. מטרת הניסוי הינה הערכת בטיחות הטיפול ובדיקת יעילות ראשונית של הטיפול בחולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully