וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלפל משיקה תעניק חסות לחוף הים צ'יץ' ביץ' בתל אביב בהשקעה כוללת של למעלה מחצי מיליון שקל

TheMarker

4.5.2009 / 14:11

את קמפיין פלפל מובילה זו העונה השלישית כוכבת הטלוויזיה עדי הימלבלוי



מוטי אלפנדרי, סמנכ"ל השיווק של קבוצת גוטקס, שבבעלותה מותג בגדי הים לצעירות, פלפל, הודיע היום על מתן חסות לחוף הים צ'יץ' ביץ' שבתל אביב. במסגרת החסות, ימותג החוף בשלטי חוצות של המותג פלפל וכן תעניק החברה חסות לאירועים ומסיבות המתקיימים בחוף זה. היקף ההשקעה לחסות עומד על יותר מחצי מיליון שקל.



את קמפיין בגדי הים של "פלפל" מובילה זו העונה השלישית כוכבת הטלוויזיה עדי הימלבלוי (25), שנחשפה לראשונה בתוכניתו של דודו טופז "הראשון בבידור" כשזכתה במקום הראשון בתחרות הדוגמנות שנעשתה במהלך התוכנית. לאחר שדיגמנה מספר שנים, וייצגה בעבר את מותג בגדי הים פלפל, החלה לשחק בסדרת הטלוויזיה "השמינייה" והמשיכה לתפקיד ראשי בטלנובלות המצליחות "האלופה" ו"האלופה 2". בשנה האחרונה נבחרה עדי לכהן גם כפרזנטורית של מועצת החלב, למנחה מן המניין בערוץ הילדים ולתפקיד הראשי בסדרת הילדים והנוער "דאוס".











אלפנדרי אמר היום כי "החיבור נעשה מתוך כך שפלפל מהווה את מותג בגדי ים המוביל בקרב צעירות וכך גם חוף הים צ'יץ' ביץ' במרכז רצועת החוף של תל אביב הידוע כחוף שמרכז סביבו פעילות יום ולילה לצעירים וצעירות במהלך חודשי הקיץ. החיבור מהווה את הפלטפורמה הנכונה בתחום של קיץ וצעירים ופונה בדיוק לקהל היעד".



בנוסף ציין אלפנדרי כי החברה משיקה מחדש לקראת עונת הרחצה את אתר האינטרנט שלה תחת הקונספט "Summer Party 2009". לדבריו, "האתר החדש מציג את מגוון הדגמים שמציעה החברה ומציג מידע על קולקציית בגדי הים של פלפל, על מסיבות החוף של פלפל בחוף צ'יץ' ביץ' ועוד. כמו כן, האתר עוצב ברוח המותג עם אלמנטים עיצוביים ומוזיקה עדכנית הפונים אל קהל היעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully