וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: החוזים העתידיים מצביעים על עליות של 1% במדדים המובילים לקראת פרסום נתוני נדל"ן

ניר צליק

4.5.2009 / 15:12

שבוע המסחר הקודם הסתיים בעליות שערים; נאסד"ק עלה ב-1.5%, דאו ג'ונס הוסיף 1.7% ו-S&P 500 טיפס ב-1.3%



החוזים העתידיים על המדדים המובילים מורים על עליות של עד 1% בפתיחת שבוע המסחר בהמתנה לנתוני מכירות הבתים הקיימים ולנתוני ההוצאות על בנייה. שבוע המסחר הקודם הסתיים בעליות שערים, כאשר בסיכום שבועי עלה נאסד"ק ב-1.5%, דאו ג'ונס הוסיף 1.7% ומדד S&P 500 טיפס ב-1.3%.







בגזרת המקרו, המשקיעים ממתינים לפרסום הדו"ח על הוצאות הבנייה, כאשר האנליסטים מצפים לירידה של 1% בחודש מארס לעומת ההוצאות על בנייה בחודש פברואר. בנוסף, יתפרסם הדו"ח על מכירות הבתים הקיימים בחודש מארס בארה"ב, שמודד את הפעילות בשוק הנדל"ן.



בגזרת הבנקאות, סיטי מתכוננת לגיוס הון פרטי למקרה שלא תצליח לשכנע את הממשל כי אין לה צורך בהון נוסף. סיטי מנסה להימנע מהגדלת שליטת הממשל בחברה, כאשר הרגולטורים אינם מתכוונים להזרים לסיטי סכום נוסף, אלא להמיר חלק ממניות הבכורה שלה בחברה למניות רגילות, ובכך להגדיל את זכויות ההצבעה שלה. באם לא תצליח סיטי לשכנע את הממשל כי אין לה צורך בגיוס הון נוסף, היא עשויה להעדיף הון פרטי על הון ממשלתי. אפשרות אחרת עשויה להיות המרת 10 מיליארד דולר ממניות הבכורה שלה שנמצאות בידי משקיעים פרטיים.



גם בנק אוף אמריקה מכין תוכנית לגיוס הון בסך למעלה מ-10 מיליארד דולר. זאת למרות שהבנק, ביחד עם סיטי, מנסה עוד לשכנע את הממשל האמריקאי כי אינו זקוק למימון נוסף. הבנקים ולס פרגו ו-PNC פייננשל ייאלצו אף הם לגייס הון נוסף אם לא יצליחו לשכנע את הממשל שתוצאות בדיקת העמידות שלו שגויות.



בענף הרכב, ג’נרל מוטורס (GM) תלך בקרוב בעקבותיה של קרייזלר ותכריז על פשיטת רגל - כך העריכו אנליסטים בראיון לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP. האנליסטים הזהירו כי ההליך לא יהיה פשוט או מהיר, כפי שמקווים בכירים בממשל וביצרנית המכוניות.



פיאט האיטלקית הודיעה ביום ראשון כי היא שוקלת לרכוש את חטיבתה האירופית של ג'נרל מוטורס (GM), ולמזגה עם חטיבת המכוניות שלה. מנכ"ל פיאט, סרג'יו מרקיונה, צפוי להיפגש עם שרים בממשלת גרמניה על מנת לדון ברכישה אפשרית של אופל, חלק מהחטיבה האירופית של GM. פיאט הודיעה בשבוע שעבר על שותפות עם יצרנית המכוניות האמריקאית קרייזלר, שהחלה בהליכי פשיטת רגל.



במניות הישראליות, אינקרדימייל, יצרנית תוכנת הדואר הבידורית, סיכמה את הרבעון הראשון עם עלייה של 34% בהכנסותיה ל-6.4 מיליון דולר. בשורה התחתונה, בניכוי הוצאות בגין אופציות והוצאות חד פעמיות, רשמה החברה רווח נקי של 1.6 מיליון דולר או 18 סנט למניה בהשוואה לרווח נקי של 500 אלף דולר או 5 סנטים למניה ברבעון המקביל.



רדוור, המפתחת הפתרונות לניהול עומסים באתרי אינטרנט, סיימה את הרבעון הראשון של 2009 עם ירידה של 8% בהכנסותיה לרמה של 20.5 מיליון דולר. בשורה התחתונה, בניכוי הוצאות בגין אופציות והוצאות חד פעמיות, רשמה החברה הפסד נקי של 2.2 מיליון דולר או 12 סנט למניה ביחס להפסד נקי של 6.3 מיליון דולר או 32 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. החברה החמיצה את ציפיות השוק שהיו להכנסות של 21.8 מיליון דולר ולהפסד של 11 סנט למניה.



סרגון, ספקית פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות, תספק פתרונות ממשפחת ה-FibeAir לסטלרה, ספקית שירותי אינטרנט סלולרי מארה"ב. היקף ההזמנות הראשוניות עומד על למעלה ממיליון דולר.



אלטק, המייצרת פתרונות בתחום המעגלים האלקטרוניים המודפסים (PCB), קיבלה הזמנות בהיקף של 1.2 מיליון דולר מיצרן ציוד רפואי אמריקאי עבור מעגלים מודפסים גמישים-קשיחים לייצור ציוד רפואי מתקדם. ההזמנות החדשות בהיקף של 495 אלף דולר מתווספות להזמנות בהיקף של 742 אלף דולר שקיבלה החברה מאותו לקוח ב-2009. אלטק תספק את ההזמנות במהלך 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully