וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר דחייה של חודשים: רשת מחזירה לעבודה את הדרמה "לחזור"

אופיר בר-זהר

4.5.2009 / 16:16

הסיבה: הסדר הרגולציה שמאפשר הפחתה בהוצאה ב-2009, ובלבד שההוצאה תיעשה בחודשים אלה ותזרים כסף לשוק



זכיינית ערוץ 2 רשת מחזירה את הדרמה "לחזור" לעבודה. בימים האחרונים סוכם כך בין רשת לבין חיים שריר מפיק הסדרה, זאת לאחר שהעבודה על הסדרה נדחתה לפני מספר חודשים בשל סיבות תקציביות. "לחזור", מגוללת את סיפורם של יוצאים בשאלה - בין ירושלים לתל אביב. העונה הראשונה תכלול עשרה פרקים בבימויו של אופיר בביוף, ועל פי תסריט של עידו דרור וגלית חוגי.



גורמים ברשת אמרו כי מדובר בהתקדמות שנובעת מהסדר הרגולציה אשר מאפשר הפחתה בכמות ההוצאה ב-2009 ובלבד שההוצאה תיעשה בחודשים אלה ותזרים כסף לשוק. רשת מסיימת בימים אלה את צילומי העונה השנייה של "הכל דבש", "טקסי דרייבר" של יובל סגל, קו-פרודוקציה עם yes, ונמצאת בעיצומם של צילומים וצילומי העונה השנייה של "עד החתונה" עתידים להתחיל בשבועות הקרובים. כמו כן נמצאות בקדם הפקה עונה שמינית לסיטקום הישראלי המצליח ביותר בכל הזמנים "החיים זה לא הכל" של דניאל לפין ו"אחד העם 101" - ספין-אוף קומי ל"אחד העם 1".



קובי גל רדאי - מנהל הדרמה ברשת - התייחס לעניין ואמר כי: "רשת הובילה את תחום הדרמה בטלוויזיה מאז ומעולם ולכן אני שמח להמשיך ולהוביל עשייה אינטנסיווית בתחום, ולתת בית חם למיטב הכוחות היצירתיים הפועלים בארץ בתחום זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully