וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר הבתים בהליכי מכירה בארה"ב עלה ב-3.2% במארס

סוכנויות הידיעות

4.5.2009 / 17:45

איגוד סוכני הנדל"ן בארה"ב: לראשונה, רוכשי בתים לראשונה מנצלים את הריביות הנמוכות והחזרי המס של הממשל



מספר הבתים המצויים בהליכי מכירה בארה"ב עלה בחודש מארס ב-3.2%, סימן אפשרי להתייצבות בשוק הדיור האמריקאי - כך הודיע היום איגוד סוכני הנדל"ן בארה"ב (NAR). במקביל, הודיע האמריקאי כי ההשקעות בבנייה עלו ב-0.3% במארס בעקבות עלייה בהוצאות על בניינים ציבוריים ומבנים אחרים שלא נועדו למגורים.



לעומת חודש פברואר עלה מספר הבתים המצויים בהליכי מכירה בארה"ב ב-3.2%, בעוד שלעומת מארס 2008 עלה מספר הבתים המצויים בהליכי מכירה ב-1.1%. הנתון מתייחס לחוזי מכירה של בתים קיימים לפני סגירת העסקות. לרוב נסגרות העסקות בתוך ששה שבועות, ואז מצטרפים הנתונים לדו"ח מכירות הבתים הקיימים של NAR. "העלייה במארס עשויה להיות תחילתו של גל שבו אנשים שרוכשים בתים לראשונה מנצלים את הריביות הנוחות ולהחזרי המס של הממשל", אמר לורנס יאן, הכלכלן הראשי של NAR.



בתוך כך, דיווח משרד המסחר כי ההוצאות על בנייה בארה"ב עלו ב0.3% במארס, לעומת תחזיות האנליסטים לירידה של 1.5%. גם בינואר ובפברואר עלו הוצאות הבנייה, הודיע המשרד. ההשקעה בבניית בנייני מגורים אמנם נפלה ב-4.2% במארס, אך ההוצאות על פרויקטי בנייה שאינם מיועדים למגורים עלו ב-2.7% וההוצאות על פרויקטים ממשלתיים עלו ב-1.1%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully