וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות "שפעת החזירים": שגריר מקסיקו בישראל - פדריקו סאלאס - יקיים מפגש עיתונאים ביום שלישי

TheMarker

4.5.2009 / 17:55

השגריר יציג את הנתונים האחרונים שבידו ויסקור את הפעולות שנוקטת ארצו לבלום את המחלה



שגריר מקסיקו בישראל, פדריקו סאלאס, יקיים ביום שלישי מפגש עיתונאים ראשון מאז פרצה מחלת "שפעת החזירים" במקסיקו, אליו הוזמנו כל נציגי התקשורת בישראל. במפגש ייתן השגריר תמונת מצב עדכנית על "שפעת החזירים" בארצו.



השגריר יציג את הנתונים האחרונים שבידו ויסקור את הפעולות שנוקטת ארצו לבלום את המחלה. כל זאת, על מנת להסיר כל ערפל סביב תמונת המצב האמיתית, לקראת סיומה של השבתה בת 5 ימים של מקסיקו סיטי, ובתוך כך המדינה כולה, וחזרה של התושבים לשגרת חיים מלאה, לרבות פתיחת בתי הספר ובתי העסק. השגריר מסתייע בחברת יחסי הציבור שלום תל אביב.



משרד הבריאות המקסיקני דיווח אתמול כי מספר ההדבקויות בשפעת החזירים ומקרי מוות שנגרמו מהנגיף נמוך משמעותית יותר מכפי שפורסם קודם. שר הבריאות, חוזה קורדובה, מסר במסיבת עיתונאים כי לאחר שנבדקו מעל אלף מקרים חשודים, ידוע למשרדו כעת על 443 מקרים ודאיים של השפעת. לגבי מקרי המוות, עומד הנתון העדכני על 19 חולים שמתו בוודאות מהמחלה ו-101 נוספים שלגביהם עדין נבדק החשד כי ייתכן שמתו מהנגיף. לשם השוואה, שלשום עוד דווח על יותר מ-170 קורבנות בנפש שגבתה שפעת החזירים.



אתמול אובחן מקרה רביעי של שפעת החזירים בישראל, לאחר שצעירה בת 20 ששבה באחרונה ממקסיקו ואושפזה בבית החולים "איכילוב" בתל-אביב נבדקה כלוקה במחלה. הצעירה, תושבת חולון, אושפזה בבידוד לאחר שסבלה מסימני שפעת ומחום גבוה. מצבה הבריאותי מוגדר טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully